Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor selges NY-bil lukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være frekk, men den kommer originalt med alle nye biler.

Den slags lukt som du snakker om finnes i bøtter og spann både blant ymse wunderbaum, alskens bamser og annet dilldall du kan kline utover dash'en. Sprettende krokodiller, dansende ballerinaer, hjul og ratt og det ene med det andre. ALT lukter søtt godteri og har ingenting i noe annet enn en gammal ihjelfesta skraphaug å gjøre. (Ja, jeg hadde en skau av baum i bilen selv da jeg var yngre, derav de sterke uttalelsene :p ) Enten det, eller så finner du en mirakelspray som har omtrent like lang levetid som en deodorant.

Skal du prøve å generere nybil-lukt i bilen din igjen så har jeg kun ett råd: Gjør den skikkelig rein. Ellers blir det som å spraye seg med med axe etter en fotballkamp og tro at lukter jeg godt.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du snakker om, og nei jeg har ikke planer om å ha en skog i frontruta. Jeg har aldri hatt en sånn en i bilen min engang, og jeg skal heller ikke ha det. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg veit om en kar som gjorde det, og jeg fikk lyst til å prøve det.

Lenke til kommentar

Bare å slenge innom nærmeste Biltema, Bilxtra eller Torshov Bilrekvisita, så finner du alt du trenger av interiørrens, som får bilen til å lukte "nybil". Husker ikke navna på produktene, men både AutoGlym og Meguiars har noe som kan brukes.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Wunderbaum, "New Car" :w00t:

6485986[/snapback]

Hehe.. dette kjøpte jeg til min forrige bil da jeg overtok den etter en som hadde røyket i bilen. Wunderbaumen er også kjent som "190E-baum" etter hva jeg fikk høre, uten at dette har noe med saken å gjøre.

Wunderbaumen lukter hvertfall ingenting som en nybil eller noe i nærheten, så ikke gå i samme "fellen" som meg og la deg friste til å bruke 25kr hvis det er nybillukt du er ute etter ;)

Lenke til kommentar
Jeg burde skjønt hva jeg gikk til når jeg spurte om dette. Det jeg er ute etter er om et rensemiddel el.l som kan gi bilen min "nybil-lukt" i den grad den klarer det...

6489135[/snapback]

Wunderbaum. Du veit at du ikke mååååå det jevla treet i speilet? Det går ann å gjemme den på et lurt sted i bilen sånn at den ikke synes men fortsatt avgir lukt.

Lenke til kommentar
Jeg burde skjønt hva jeg gikk til når jeg spurte om dette. Det jeg er ute etter er om et rensemiddel el.l som kan gi bilen min "nybil-lukt" i den grad den klarer det...

Se mitt svar litt lenger opp her.....

For å gi deg noen navn på produkter:

Meguiars Natural Shine Protectant - brukes på alt av vinyl-, plast- og gummioverflater.

Meguiars Gold Class carpet/interior cleaner - flekkfjerner for tepper, vinyl og møbelstoffer.

Meguiars Leather Cleaner and Conditioner - hvis du har skinninteriør i bilen.

Glem Wunderbaum....det er bare harry, og lukter dritt. Er bare for folk med dårlig kroppslukt, det.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...