Ni kon Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Hei folkens. Enkelte her har jo fulgt meg i min jakt på å bli en bedre fotograf. Kan jeg få tilbakemelding på dette? Som vanlig er ikke etterbehandlet Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Portrettet mangler jo det lille ekstra i uttrykket som jeg husker du hadde i ett av dine første bilder, men den største bommerten er at Monolitten stikker opp midt på hodet til den stakkars hunden. Det hjelper ikke at den er ute av fokus når den likevel utgjør en kontrast mot den blå himmelen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Ville gitt bildet en liten klonejobb over hodet, men også en tur innom kurveverktøyet. Bildet mangler litt smell, og fremstår kontrastløst og grått. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Takker:) Dog var jeg her ute etter at bakgrunnen endelig er ute av fokus Enig at det ikke har smell i seg, men her er det en ting av gangen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Finn en mer nøytral bakgrunn. Østlendinger er ikke det peneste å se på, selv om de er ufokuserte. Parkbildet ditt var bedre, sånn sett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Har du lagt merke til at utenfor_fokus_bakgrunn danner et kryss (fra hjørne til hjørne). Dette trekker blikket til seg selv om det er utenfor fokus. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg synes den komposisjonen var ganske stilig, med et sentralt vanishing point bak hundens hode. At det er østlendinger i bakgrunnen er jo en ulempe, men det er ikke nok vestlendinger i den parken. Ellers synes jeg det var litt stilig med de uskarpe menneskene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Selv om jeg generelt er litt smålei av at det er stuerent å mobbe østlendinger, så må jeg jo påpeke at det her er snakk om et bilde tatt i Oslos største turistfelle - Frognerparken - på det mest turistutsatte stedet (plassen foran broen som leder opp mot Monolitten). Det er derfor overveiende sansynlig at det er svært få østlendinger i bildet. Det er enten tyskere eller japanere eller folk utenbys fra. Det er trolig alt for mange vestlendinger og bygdinger i det bildet. Ble det bedre nå? Endret 12. juli 2006 av Anew Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Må nok gi Anew rett her. Nå om dagen er det lite oslofolk som er i frognerparken. Til og med i går under regnværet var det turister der Jeg er hver dag i Frognerparken og treffer stort sett turister, bortsett fra de varmeste dagene med sol: for da koker det med fine damer der .) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå