Gå til innhold

Portrett igjen - med bakgrunn ute av fokus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portrettet mangler jo det lille ekstra i uttrykket som jeg husker du hadde i ett av dine første bilder, men den største bommerten er at Monolitten stikker opp midt på hodet til den stakkars hunden. :) Det hjelper ikke at den er ute av fokus når den likevel utgjør en kontrast mot den blå himmelen.

Lenke til kommentar

Selv om jeg generelt er litt smålei av at det er stuerent å mobbe østlendinger, så må jeg jo påpeke at det her er snakk om et bilde tatt i Oslos største turistfelle - Frognerparken - på det mest turistutsatte stedet (plassen foran broen som leder opp mot Monolitten).

Det er derfor overveiende sansynlig at det er svært få østlendinger i bildet. Det er enten tyskere eller japanere eller folk utenbys fra. :) Det er trolig alt for mange vestlendinger og bygdinger i det bildet. Ble det bedre nå?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Må nok gi Anew rett her. Nå om dagen er det lite oslofolk som er i frognerparken. Til og med i går under regnværet var det turister der :)

Jeg er hver dag i Frognerparken og treffer stort sett turister, bortsett fra de varmeste dagene med sol: for da koker det med fine damer der .)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...