Gå til innhold

Webdesigner og php programmerer søkes


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er for tiden igang med å starte en ny jobb tjeneste for norske firmaer (og jobbsøkere), software som skal drive siden er på plass, samme er i og for seg designet. Det jeg trenger er 1-2 personer som kan hjelper meg å drifte nettstedet. Dvs, komme med og lage nye løsninger for nettstedet, design endringer, design for kampanjer o.l. Da dette er et helt nytt nettsted vil det i utgangspunktet ikke være snakk om lønn, men man vil få tildelt en del av firmaet (X antall prosent), noe som gjør at den dagen firmaet går med overskudd vil du få endel av overskuddet. Når dette etterhvert blir et lønnsomt foretak vil det også inngås lønnsavtaler. Arbeid vil foregå hjemmefra, men igjen, ved lønnsom drift vil dette endre seg, noe som gjør at søkere bør ha tilhold i oslo eller nærliggende områder.

 

Mvh

 

Kristoffer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Eg melder gjerne min interrese.

 

Jobber pr i dag som programmerer med fokus på systemutvikling, men jobber også samtidig med systemtilpassing og integrasjon, drift, problemløsning og implementering av IP-telefoni.

 

Webdesign er ikke min sterke side. Men eg jobber stort sett daglig med PHP, MySQL og linux servere. Samtidig kan eg også programmeringsspråkene VB6, VB.net(v1.1 og v2).

 

En ulempe er at eg bor ikke hverken i Oslo, eller nærliggende område. Bor på vestlandet, men er daglig vandt til å jobbe via fjerntilgang.

Lenke til kommentar

Melder min interesse også, vet enda ikke hvordan dagene kommer til å være til høsten, mulig jeg kommer inn på skole, skal da også muligens drive ett lite firma etter skole for å få inn litt penger, men vet ikke hvordan det kommer til å bli enda.

 

Send meg gjerne en PM med spørsmål e.l. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...