Joachim_F Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Trafikksikkerhet er tydeligvis et fremmedord for finske Bugbear, som serverer krasjing, hopp og altfor høye hastigheter i FlatOut 2. Les mer Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 fryktelig lyst til og kjøpe men sparer til Logitech G25 så tør ikke og satse på det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Likte 1'ern godt, men syntes at noen få ting manglet. Mulighet til å spille Destruction Derby og ragdoll-lekene i multiplayer, var en av dem. Siden 2'ern har disse, tror jeg sannelig jeg skal skaffe dette spillet. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Noen som vet om det er planlagt en demo for 2'eren, slik som det var for 1'eren? Spilte demoen av FlatOut så mye at da jeg endelig fikk fullversjonen var jeg lei det med engang. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Dette skal skaffes! Savner et arti bilspill i samlinga mi ^^ Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Syns dette ser ut som en lavbudsjett Burnout jeg da, men mulig jeg er ganske langt utpå jordet.. Endret 12. juli 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Kjøper ikke spill beskytta med Starforce som jeg hører dette spillet er beskytta med. Er det noen som kan bekrefte dette? Håper i det lengste at versjonen som distriuberes her i Norge har noe annet, men tviler Endret 12. juli 2006 av Ligaya Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 tror jeg leste det et sted ja, det skal vist ikke funke altfor godt med Vista. det bare fucker seg. det skuylle dem kanskje tenkt på Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Syns dette ser ut som en lavbudsjett Burnout jeg da, men mulig jeg er ganske langt utpå jordet.. 6480418[/snapback] Du er det :!: Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Flatout 1 er GENIALT Flatout 2 må jo ialfall overgå det da neida, men blir sikkert litt bedre enn 1ern! Og det finns til xbox også Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Syns dette ser ut som en lavbudsjett Burnout jeg da, men mulig jeg er ganske langt utpå jordet.. 6480418[/snapback] Du er det :!: 6480502[/snapback] Flatout er milevis bedre enn Burnout. Endret 12. juli 2006 av Pels Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Kjøper ikke spill beskytta med Starforce som jeg hører dette spillet er beskytta med. Er det noen som kan bekrefte dette? Håper i det lengste at versjonen som distriuberes her i Norge har noe annet, men tviler Spillet er beskyttet med Starforce 4 Pro Flatout er KONGE..venter fremdeles på spillet fra posten:-( Gleder meg som en unge til jeg får dette i posten Er absolutt ingen tvil om at Flatout er det beste bilspillet i denne sjangeren til pc.. Endret 13. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg kunne også tenke meg spillet, men med Starforce så er det uaktuelt. Har sendt dem en epost om det, og fikk svar at "We will pass your comments onto the correct department. Thank you for contacting us regarding your views." Har ikke akkurat store forventninger, men jeg skrev at de mistet i alle fall et salg til meg, inntil Starforce var fjernet. Jeg er jo ikke interessert i å installere noen drivere som åpner for virus og trojanere, og i tillegg faktisk kan ødelegge DVD-brenneren min ( http://www.boycottstarforce.net/ ). Endret 13. juli 2006 av Ratleto Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Greit, nå har Starforce-motstanderne fått sagt sitt. Fint om resten av postene her kan omhandle omtalen og spillet, og ikke kopibeskyttelsen det bruker. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 1'ern og 2'ern er veldig forskjellige. Mye mer arkadeaktig nå. Egentlig bedre. Var litt skuffa til å begynne med, men det er et morsommere spill. Mindre "første mann i mål" og mer knuffing og ødeleggelse. Banene er veldig langstrakte nå, og hastighetene er ganget med 10! DVD'n virket ikke på DVD-brenneren, så jeg måtte ta dvd-rom'en til lillebrødrene mines pc.. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Heisann, dette så jo bra ut, er dette en mulig arvtager til INSANE? Insane i multiplayer er genialt! Spesielt med gnu, seint på natta... Endret 13. juli 2006 av Mr Burns Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Insane har nok lite med FlatOut å gjøre, men du kan alltids kose deg med begge. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Yes..Har nettopp hentet Flatout 2 på posten..Innstallerer nå:-) Jeg kunne også tenke meg spillet, men med Starforce så er det uaktuelt. Må bare få sagt dere som syter og klager på starforce beskyttede spill virker helt fint og som det skal gjøre så lenge dere kjøper spillet og ikke laster det ned da vil du få problemer.. Endret 13. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
rottert Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har det kommet til ps2? Finner det ikke noen plass. Trudde release var 7 juli jeg... Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Yes..Har nettopp hentet Flatout 2 på posten..Innstallerer nå:-)Jeg kunne også tenke meg spillet, men med Starforce så er det uaktuelt. Må bare få sagt dere som syter og klager på starforce beskyttede spill virker helt fint og som det skal gjøre så lenge dere kjøper spillet og ikke laster det ned da vil du få problemer.. 6485293[/snapback] Det som gjør det så rævva at starforce er på Flatout 2 er fordi feks Lan gaming på Flatout 1 så instalerte vi i fra en som hadde kjøpt spillet deretter patcha og cracka det. slik kunne vi alle spille det genialle spillet på Lan. Men nå tror jeg det er ingen andre grunner enn singelplayer i Flatout 2 som er tiltrekkende. jeg hadde gledet meg til å spille flatout 2 på neste Lan:/ ser visst ut at vi får vente på 3'rn viss den kommer da:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg