TST Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Activision melder at Call of Duty 3 blir en lanseringstittel på PlayStation 3, og gir oss samtidig litt informasjon, skjermbilder og filmer fra spillet. Les mer Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Pokker. Vi må kjøre tanks denne gangen og. Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Wii ser morro ut, må ha meg en sånn! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Wii skal jeg investere i uansett, men det er primært pga det neste Zelda spillet. Kommer ikke til å loppe pengeboka for å få tak i en PS3 med det første, men kommer heller til å vente til neste år når prisene normaliserer seg litt mer for konsollen. Kommer aldri til å investere i CoD3 til noen konsoll, fordi FPS på konsoll er i mine øyner elendig og tregt, så jeg venter til PC versjonen kommer jeg så får man se hvordan den er. Gleder meg i alle fall til CoD3, selv om det er gjort mange ganger før så er det morsomt å se hvordan andre snekrer sammen spill fra WW2. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Call of Duty 3 blir sikkert knall Får håpe det kommer noe godt nytt om PC spillet snart også.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Grafikken så jo helt lik den i 2'ern, jo! Håper sannelig de får med ragdoll-fysikk denne gangen. Latterlig at 2'ern ikke hadde det. Selv de dårligste spill har jo ragdoll-fysikk! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Håper at vi snart får noko info om PC-versjonen. Grafikken så jo helt lik den i 2'ern, jo! Håper sannelig de får med ragdoll-fysikk denne gangen. Latterlig at 2'ern ikke hadde det. Selv de dårligste spill har jo ragdoll-fysikk! 6478639[/snapback] Eg klarte meg fint utan ragdoll eg. Til tider savna eg litt fysikk på gjenstander, men det var ikkje eit stort problem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 WW2 fans får ihvertfall mettet seg godt det neste året, entn det er i form av COD3,BIA3 eller MOH:Airborne. Eg skal ha alle og mest sansynligvis må eg ha bpde Wii og 360 versjonen av spillet Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Wii-versjonen hadde merkbart dårligere grafikk en PS3/360 versjonen. Er det bare meg eller kunne grafikken vært bedre en på toeren? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Wii-versjonen hadde merkbart dårligere grafikk en PS3/360 versjonen. Er det bare meg eller kunne grafikken vært bedre en på toeren? 6482408[/snapback] Ikkje med den svake hardwaren til Wii nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg