Exsterminator Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg har et MSI KT3 Ultra Raid og et Abit KG7 Raid kort, det jeg lurte på er om det mulig og bruke Amd mp i steden for Xp? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er ikke det samme prosessoren da, bortsett fra at mp allerede er låst opp for mp? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Exsterminator skrev (2002-10-16 20:31):Jeg har et MSI KT3 Ultra Raid og et Abit KG7 Raid kort, det jeg lurte på er om det mulig og bruke Amd mp i steden for Xp? MP er laget for å bruke 2 eller flere prosessorer i maskinen din. Det er veldig får programmer som utnytter dette godt, så det lønner seg å holde seg til én XP Lenke til kommentar
Exsterminator Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Sånn som jeg tenkt er at Xp er låst, men Mp er jo ikke låst så da kan jeg jo klokke den. Vil systeme mitt bli utstabilt hvis jeg bare har 1 MP eller er den like god som en XP Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Den er akkurat like god. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 en MP vil fungere akkurat like godt som en XP, eneste forskjell er at MP er låst opp for SMP som noen før her sa... men hvorfor vil du bruke en MP?? de er jo dyrere! :razz: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du får ikke brukt XP i SMP sytemer lengre. De har kortslutta L3 broene eller noe sånt. Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 derfor må du "låse" opp denne mp-broen har sett en artikkel på det for lenge siden Lenke til kommentar
Laka Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ja det går vel an det :smile: Lenke til kommentar
Exsterminator Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Det er jo greit og kjøpe Mp i steden for Xp for den er jo låst opp, og da slipper du låse den opp, for det kan være ganske ille viss du gjør en feil. Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei er det noen som har låst opp "XP"`n sin her ? Har store planer om å låse min opp. :smile: Er det stor sjanse for at det går galt ? Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei er det noen som har låst opp "XP"`n sin her ? Har store planer om å låse min opp. :smile: Er det stor sjanse for at det går galt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå