ASUSNO Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Customer Service Engineer ASUSTeK er et ledende firma innen PC komponenter, laptoper og kommunikasjonsprodutker med over 10mrd USD i omsetning i 2005 og over 50.000 ansatte på verdensbasis. Vi har siden åpningen av vårt nordiske kontor i Sverige i Januar 2005 sett en kraftig økning i salget i Norden, særlig på bærbare datamaskiner. I den forbindelse har også behovet for support økt, og vi søker nå en norsk-talende medarbeider til vårt telefon-support senter utenfor Stockholm. Vi er et selskap i rask vekst og med store muligheter for rett person. Ansvarsområder: Tilby brukerstøtte og service til slutt-brukere og andre kunder On-line feilsøking Svare på pre-sales spørsmål Annen RMA relatert saksbehandling Krav: Flytende norsk, muntlig og skriftlig Beherske engelsk godt, muntlig og skriftlig Fullført videregående skole (teknisk bakgrunn meriterende) Interessert i data og IT-teknologi Må være villig til å flytte til Stockholm Om du skulle være interessert, vennligst send CV og søknad til følgende personer: Brian Tseng: [email protected] Steven Tien: [email protected] Ved spørsmål vedrørende stillingen, vennligst ring Brian Tseng: +46 8 5889 8988 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg