Nilsen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Når sommeren er på det varmeste, er det godt med litt kald drikke. Spesielt om man kan kjøle den med stil. Les mer Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hmm.. kanskje noen på en eller annen måte kan bruke den der koppkjøleren i forbindelse med vannkjølinga si? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Flott test Er det mulig å få kjøpt et mini kjøleskap som kjøler bra og er musestille ? eller er den kombinasjonen vanskelig å få til ? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Finfin test, men hvor lang tid tar det å kjøle ned en romtemperert halvlitersflaske? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Huff, nå blir det vel til at jeg kjøper meg ytterligere noe dilldall som jeg nok egentlig ikke har behov for Morsom test, skal kikke litt på forskjellige design. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Når skal vi kunne få et kjøleskap som ser ut som en flaske med noe sterkt i? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Haha, genial test! Har veldig lyst på et sånt pepsi-skap, var dritkult. Men er som Dotten nevnte bare unødvendig dilldall egentlig, så får se Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hmm.. kanskje noen på en eller annen måte kan bruke den der koppkjøleren i forbindelse med vannkjølinga si? 6477269[/snapback] hehe... har prøvd, men med et kjøleskap da. er ikke ferdig enda, ikke se på datoen da jeg begynnte på dette prosjektet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=&s=hardware.no Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Den pepsiboksen skriver dere støyer. Siden den bruker et peltier-element, så er det vel feil vifte som er brukt inni, eller ? Burde ikke bli noe problem å bytte vifte hvis den har standardmål, slik at du kan ha boksen stående på pc-rommet en varm sommerdag. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Den pepsiboksen skriver dere støyer. Siden den bruker et peltier-element, så er det vel feil vifte som er brukt inni, eller ? Burde ikke bli noe problem å bytte vifte hvis den har standardmål, slik at du kan ha boksen stående på pc-rommet en varm sommerdag. 6477456[/snapback] Evt. vannkjøle Peltier elementet, først da blir det nerde kjøleskap Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Evt. vannkjøle Peltier elementet, først da blir det nerde kjøleskap 6477471[/snapback] Hvorfor i alle dager skal man vannkjøle kjøleskapet? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Morsomt med test av slike ting også! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Evt. vannkjøle Peltier elementet, først da blir det nerde kjøleskap 6477471[/snapback] Hvorfor i alle dager skal man vannkjøle kjøleskapet? 6477518[/snapback] Bedre effekt! Peltier-element er vel slik at jo mer du kjøler det ned, jo bedre kjøler det. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Evt. vannkjøle Peltier elementet, først da blir det nerde kjøleskap 6477471[/snapback] Hvorfor i alle dager skal man vannkjøle kjøleskapet? 6477518[/snapback] For å få vekk støy ? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er vel mulig å modde 12V kontakta til å bli en molex i steden for sigarettennerpluggen?! Tenkte på å kjøpe et slik skap, sette på en molex og kjøpe en sånn! Lenke til kommentar
magnus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Artig kjøleskap, men hvor får en tak i sånt med Coca-cola logo? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Mottok mitt Pepsi kjøleskap idag. Var som sagt litt bråkete.. Mulig å bytte vifte? Kjøler godt, og ser kult ut, men er ikke plass til 1.5L flaske (Håpet på at den skulle gå på skrå..) Lenke til kommentar
BKB Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Artig kjøleskap, men hvor får en tak i sånt med Coca-cola logo? 6477688[/snapback] Helt enig, hvor er kjøleskap med CocaCola design, Pepsi er uaktuelt i mitt hus ihvertfall.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hmm.. kanskje noen på en eller annen måte kan bruke den der koppkjøleren i forbindelse med vannkjølinga si? 6477269[/snapback] Med en kjøleeffekt på opptil 65W er det ikke mye å skryte av til f.eks kjøling av overklokkede CPUer og GPUer. Når jeg så watt-tallene ble jeg bekymret for hvor tregt kjølingen skulle virke. Det ser ut som kopp-kjøleren klarer seg ganske bra og kjøler en kopp i løpet av noen minutter men det runde kjøleskapet virker veldig tregt. Tolmodighet er vel et nøkkelord der. Jaja, jeg kommer ikke til å kjøpe noen av disse likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå