M.I.K.E Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei jeg har adsl 2 fra nextgentel og jeg trenger en trådløs ruter, noen som kan anbefale meg en ruter de ar hatt god erfaring med? Kom gjennom denne, hva synes dere? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...LIPS%20SNB6500# Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tror ikke jeg ville kjøpt denne routeren. Du blir forsøkskanin i såfall. Ville heller valgt f.eks Linksys WRT54GX eller D-link DGL-4300. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Linksys WRT54GS Endret 12. juli 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
M.I.K.E Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 ok takker, tror jeg går får LINKSYS LSWRT54G. Men nå trenger jeg en trådløs nettverkskort, noen som passer bra med den ruteren jeg har fått anbefalt? Forresten har vanlig nettverkskort fra før, vil det ikke gå an å bruke den til ruteren? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 "Forresten har vanlig nettverkskort fra før, vil det ikke gå an å bruke den til ruteren?" Funker bedre enn trådløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå