shutout Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei alle sammen, her er mitt problem: Kjøpt et hovedkort med 7.1 multichannel minijack utgang som skal kobles til en eksisterende 5.1 surrond reciever med phono-inngang (rød-hvit). Hvordan kan dette gjøres? Hovedkortet har i tillegg en s/pdif utgang (ekstravare) og recieveren har både coaxial og optisk inn. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei alle sammen, her er mitt problem: Kjøpt et hovedkort med 7.1 multichannel minijack utgang som skal kobles til en eksisterende 5.1 surrond reciever med phono-inngang (rød-hvit). Hvordan kan dette gjøres? Hovedkortet har i tillegg en s/pdif utgang (ekstravare) og recieveren har både coaxial og optisk inn. 6477167[/snapback] Du maa ha en phono til jack-kabel. Phonoen inn i kanalen du velger paa receiveren, jack inn i hoeyttalerinngangen paa pcen. Lenke til kommentar
shutout Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Som jeg skrev har hovedkortet multichannel minijack og ved å bruke en phono til jack (noe jeg gjør nå) får jeg kun 2 kanals lyd ut av pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå