McLuddis Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg savner en kategori der man kan skrive og lese om framgangsmåten på litt større jobber. som feks hvordan bytte av clutch på en hi-ace eller lignende. Kunne dette være av interesse for flere? eller er det bare jeg som savner det? edit: leif Endret 12. juli 2006 av Barbaren Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du tenker mer i retning av brukerguider? Jeg syns det er en god idé. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jepp. Med worklogs og bilder og greier. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det hadde jo bare vært kjempe fint Jeg kunne godt lagt inn første brukerguiden: Hvordan fylle drivstoff, og motorolje (Med bilder seff ) Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nå har vi jo allerede en del av forumet som kan brukes til å lage worklogger : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=229 Er flest showcaser der, så det er bare å begynne å lage worklogs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå