McLuddis Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Jeg har byttet styresnekken på en eldre carina. Også lurte jeg på om det er noen triks for å juster retningen på forhjulene uten noe spesielt utstyr. Har prøvd å sikte og sånn, men er litt usikker likevel. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hei du kan prøve med ein pinne eller kosteskaft og linjal (eller noe lignende) for å måle millimeter. ha bilen på ein rett plan plass. lag tusj merke på felgkanten eller på dekket i midten fremme. mål avstanden flytt bilen så tusj merket kommer i midten bak mål avstanden . Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hei du kan prøve med ein pinne eller kosteskaft og linjal (eller noe lignende)for å måle millimeter. ha bilen på ein rett plan plass. lag tusj merke på felgkanten eller på dekket i midten fremme. mål avstanden flytt bilen så tusj merket kommer i midten bak mål avstanden . 6477201[/snapback] Dette ville jeg oppfatte som en grovjustering og intet mer. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hei du kan prøve med ein pinne eller kosteskaft og linjal (eller noe lignende)for å måle millimeter. ha bilen på ein rett plan plass. lag tusj merke på felgkanten eller på dekket i midten fremme. mål avstanden flytt bilen så tusj merket kommer i midten bak mål avstanden . 6477201[/snapback] Dette ville jeg oppfatte som en grovjustering og intet mer. 6477257[/snapback] er ein stødig nok så kan du kansje få målt pluss minus de millimeter den skal ha Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 men det er bedre enn å sikte Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Takk for tilbakemeldinger. Jeg fant en ganske lang rett planke, og la på bremseskiven, og justerte i forhold til bakhjulet på bilen, stillinga er ikke så halvgærn, tok en prøvetur og konstaterer at det er greit nok Men tenkte bare å spørre om noen hadde noen bedre forslag. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Finn ut hvor mange grader spissing det skal være på bilen din. Det går da ann å regne ut hvor mye lenger det skal være mellom merkene du lager(som nevnt over) når de peker bakover enn fremmover. 8mm forskjell gir ca 1 grad spissing sånn røffligt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå