Gullars Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei! Kort fortalt: Me har ein VHS-video som skal over på pc-en. Korleis kan eg gjera dette? Deretter skal me ta litt ny video og leggja oppå (med digitalt kamera). Har aldri redigert på dataen før. Kva program er å anbefala? Skal gjerast så enkelt som muleg. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Me har ein VHS-video som skal over på pc-en. Korleis kan eg gjera dette? Deretter skal me ta litt ny video og leggja oppå (med digitalt kamera). Har aldri redigert på dataen før. Kva program er å anbefala? Skal gjerast så enkelt som muleg. hva slags innganger har du på PC ?, har kamera fireware.... har du fireware, kan du koble: VHS -> kamera -> fireware -> software..... eller må du investere i et video redigeringskort m/software..... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ville anbefalt Adobe Premiere Elements. Pinnacle Studio-serien er så ustabilt selv om det kanskje er det enkleste å bruke for en nybegynner. Jeg holder selv på å overføre en haug VHS-kassetter til PC'en for å kunne redigere (klippe, legge til effekter og ekstra videoer) og deretter brenne det på DVD-plater. Jeg kobler det slik: VHS-spiller -> DV-kamera -> PC Jeg setter denne i bak på Scartinngangen på videoen og setter bryteren på overgangen til "Signal Out": Fra overgangen setter jeg inn enn komponentkabel (gul, hvit og rød) som går inn i DV-kameraet mitt. Fra DV-kameraet går det en firewire-kabel inn i PC'en. Når jeg setter DV-kameraet på VCR (visning, ikke opptak) kommer bildet fra VHS-spilleren opp på skjermbildet i redigeringsprogrammet. Da er det bare å sette på "Play" på VHS-spilleren og på "Capture" i programmet. Det finnes flere muligheter å gjøre en slik operasjon på, men dette har funket best for meg Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 har både firewire og usb2 på pc-en (må bruka laptop). Meiner å hugsa at dette er kameraet: https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications Vil det fungera? Tusen takk for tipsa Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 treng vel forresten ein leidning for å kopla kameraet til pc-en. kva type er det eg skal ha? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Som zacka sa, firewire. Kameraet har analog inn (om prisguiden er korrekt), so eg trur det skulle gå. Lenke til kommentar
Fossen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Jeg kobler vhs til mitt kamera og fireware til pc.Jeg starter capture og windows moviemaker starter opptak. Alt ser bra ut, men etter ca 1 minutt stopper programmet automatisk å ta opp? Skulle gjerne tatt opp hele videoen ikke bare 1 min. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Alt ser bra ut, men etter ca 1 minutt stopper programmet automatisk å ta opp? Skulle gjerne tatt opp hele videoen ikke bare 1 min. Hva gjør jeg feil? hvilken partition type du kjører, FAT32 ?.... hvis jeg ikke tar feil, så ved FAT32, kan du bare bruke 4GB klipp, har du NTFS så er det ubegrenset.... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Stemmer det, men 4GB er nok til litt over eit kvarter med video i DV-kvalitet, so ein skulle ikkje tru problemet låg der, sidan det stopper etter eitt minutt. Kjem det nokre feilmeldingar? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 var visst PC105E eg hadde. har dette kameraet støtte for det eg skal gjera? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 PC105 har analog inngang ja, ifølge dei sidene eg fann med Google. Du vil iallfall kunne spele over frå VHS til DV. Om du kan overføre direkte frå VHS til PC (via kamera) veit eg ikkje, men det er no berre å prøve. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 ingen firewire ?, da må du kjøpe redigeringskort med analog IN til PC..... da trenger du ikke gå gjennom kamera..... VHS -> redigeringskort -> software Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 ingen firewire ?6491709[/snapback] har både firewire og usb2 på pc-en (må bruka laptop). 6478031[/snapback] Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 ingen firewire ?6491709[/snapback] har både firewire og usb2 på pc-en (må bruka laptop). 6478031[/snapback] 6491774[/snapback] ja, men hva med kamera ?..... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 får nå bildet frå VHS-spelaren inn på dataen via kameraet. problemet er at det blir så hakkete når eg prøver å "capture video". kva innstillingar skal eg bruka? prøvte først windows movie maker, men det kunne tydelegvis berre ta opp video når det var ein kasett inni kameraet. har difor gått over til adobe premiere, men der blir altså opptaket hakkete. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 om det skulle vera interessant, har eg ein centrino 1.7 ghz, 1GB ram og Radeon 9700 (bærbar Tundra-PC). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 ja, men hva med kamera ?..... 6491862[/snapback] Kva med kamera? Det har jo sjølvsagt firewire-utgang (DV-utgang).får nå bildet frå VHS-spelaren inn på dataen via kameraet. problemet er at det blir så hakkete når eg prøver å "capture video". kva innstillingar skal eg bruka?Det er ingen spesielle innstillingar ein kan gjere trur eg. Veit ikkje kva hakkinga kjem av, men det er ikkje fordi maskina er for svak. prøvte først windows movie maker, men det kunne tydelegvis berre ta opp video når det var ein kasett inni kameraet. har difor gått over til adobe premiere, men der blir altså opptaket hakkete.6492097[/snapback] Har du ingen kassettar du kan setje i kamera? Eita alternativ er å fyrst spele over på DV-kassett, og so over på PC. Ulempa er at det tek dobbelt so lang tid, men om det fungerer er det betre enn ingenting. Og eit lite tips: Du kan redigere gamle innlegg ved å trykke , so det er ikkje nødvendig å lage fleire innlegg etterkvarandre om du har gløymd ein liten ting. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 har kasettar eg kan setja inn i kamera jo, men då vil han jo ikkje spela det som er på VHS-spelaren. Skal prøva å spela VHS-en over på DV i morgon, og vidare til PC-en, så ser me korleis det går. Takk for hjelpa så langt! Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Reknar med at problemet har samband med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1entry6561601 Hardware interrupts blir veldig høg når eg overfører (ca 50). Når Premiere også tar 50, blir det lite igjen... Forslag? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 har kasettar eg kan setja inn i kamera jo, men då vil han jo ikkje spela det som er på VHS-spelaren. Skal prøva å spela VHS-en over på DV i morgon, og vidare til PC-en, så ser me korleis det går. Takk for hjelpa så langt! 6493848[/snapback] Har forresten prøvt dette. Prøvde både Premiere, STOIK Capturer og Windows Movie Maker. Blir hakking uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå