Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I "Annet om hardware" var det en stakkars fyr som tilfeldigvis støvsugde opp L. TIlfeldigvis var det en på diskusjon.no som kalte seg det samme. Jeg syntes den var utrolig morsom! Jeg fant ut idag at det ikke er særlig genialt å støvsuge tastaturet. Det viser seg at tastene løsner og forsvinner inn i støvsugeren. Nå er L tasten borte vekk, har gått gjennom posen (fryktelig jobb), men uten resultat. Det er snakk om en Dell Laptop, 4-5 år gammel. Er det noen som har peiling på om det er mulig å få tak i en erstatningstast? Er disse tastene på laptopene standardvare, eller må det spesialbestilles for min modell? 6455278[/snapback] Så kommer L og sier: Hvem tok meg?? Eller hvilken støvsuger modell? 6459403[/snapback] Les tråden her Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 den var faktisk litt morsomt. Det er jo ett gullkorn IOM at noen heter "L". Litt morsomt at han støvsugde tasten :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Eid av støvsugeren . L kommer nok ikke tilbake til forumet på en god stund . Endret 12. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå