mintman Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Du kan snakke om Ronaldhinio, Ronaldo, Zidane, etc. men det finnes kun en original. Enjoy! Maradonna og mer Maradonna Endret 12. juli 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Helt drøyt! Sjuk teknikk, selv som 10-åring... (eller hvor gammel han nå er på det klippet..) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis du først skulle funnet frem en video som viser hvor god Maradona var kunne du vist noe annet enn en kjedelig tricksevideo. Maraona er større enn Zidane, men personlig mener jeg at hvis det er en spiller i verden som har vært aktiv de siste 15årene som fortjener å bli nevnt i samme setning som Pele, Maradona, Best, Puskas, Beckenbauer, Cruyff så er det Zizou. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Kjedelig triksevideo? Jaja, det kommer jo ann på øyet som ser. Jeg synes disse var veldig underholdende jeg. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kjedelig iforhold til hva Maradona gjorde med motspillere.. Men tricksevideoen var ikke særlig spektakulær syntes jeg. Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tenk: Han var dobbel så populær som Rondaldinho er nå ! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Maradona er Gud. Tidenes beste spiller. Måten han gikk til en bunnklubb på og gjorde de til et vinnerlag på vil vi aldri få se igjen. Diego er spillern med VM-historiens flotteste mål OG assist. Sterkt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tenk: Han var dobbel så populær som Rondaldinho er nå ! Det er han vel enda, ihvertfall de fleste steder. I Argentina, så er Maradona større enn gud. Sikker på at hvis han vil bli president i det landet, så blir han det..... Men Maradona selv, påstår jo at Messi er et enda større talent enn det han selv var. Videre påstår han at Messi kommer til å bli større enn både seg selv, Pele, Beckenbauer, Zidane og alle de andre. Skal ihvertfall bli morsomt å følge denne gutten i neste VM. mvh Pantera Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Får håpe Messi ikke ødelegger karrieren, slik som Maradonna gjorde da Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ut ifra de filmene, kan jeg ikke se hva som gjør Maradona til "gud". Det var rett og slett kjedelig. Du kan se 15-åringer som kan gjøre det der, og mer til. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Helt drøyt! Sjuk teknikk, selv som 10-åring... (eller hvor gammel han nå er på det klippet..) 6477804[/snapback] egentlig ikke... aner du hvor mange som kan det i verden? eneste grunn til at de ikke er proffe spillere.. er at trikse greiene er det eneste de kan Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Helt drøyt! Sjuk teknikk, selv som 10-åring... (eller hvor gammel han nå er på det klippet..) 6477804[/snapback] egentlig ikke... aner du hvor mange som kan det i verden? eneste grunn til at de ikke er proffe spillere.. er at trikse greiene er det eneste de kan 6597758[/snapback] Akkurat! Ser det til stadighet at unger ned til 9 års alderen kan trikse, ta jorda rundt, legge ballen på nakken osv. Unnskyld meg, men jeg kan ikke se hva som er så "gud" med det maradona gjør der. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) I freestyle og triksing så er Ronaldinho bedre. Edit: Bare ta en titt her. Endret 1. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvorfor lager du en ny tråd for å hylle Maradona, for så å slenge med noen av de kjedeligste filmene han sikkert har deltatt i. Det er da mange som klarer akkurat det han gjør i de filmene der + en hel del mer, noe Maradona også klarte i sin gullalder. De 2 klippene gjør han i alle fall ikke til noen Gud. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvorfor lager du en ny tråd for å hylle Maradona, for så å slenge med noen av de kjedeligste filmene han sikkert har deltatt i. Det er da mange som klarer akkurat det han gjør i de filmene der + en hel del mer, noe Maradona også klarte i sin gullalder. De 2 klippene gjør han i alle fall ikke til noen Gud. 6599659[/snapback] Jeg begynner åtro at trådstarter var ironisk... Uansett så er det utrolig for en tiåring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå