Gjest Slettet-oprPkb6O Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 huff ja, ordbruk, men man blir frustrert da, og når det kommer til 3 mnd, det var nettopp problemet. jeg flyttet i mellomtiden og postpakke retur av powersupplyet fikk liten prioritet, sorry komplett.no at jeg hadde et liv utenfor denne saken...6476906[/snapback] Nå er det faktisk ikke Komplett sitt problem at du ikke følger opp din egen retursak. 6477482[/snapback] absolutt ikke, men nå har det seg slik at de aksepterte det da, så da må de gå tilbake på sine egne utsagn. som tidligere nevnt så ville jeg ikke forfulgt dette om jeg hadde fått et klart nei fra starten av. k Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kan ikke akkurat forsvare Komplett så mye her, men det er selvfølgelig ens eget ansvar å passe på kvitteringer hvis man har en minste liten forestilling om å få tilbakebetalt returporto. Akkurat der har du bare deg selv å klandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oprPkb6O Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du kan sende en mail til Komplett.no hvor du definerer ditt utlegg på 70.- for porto. Den mailen kan de bruke som bilag til regneskap Som tidligere nevnt, uten bilag/kvittering stryker regneskapsavdelingen saken. Mvh jarmo Nå som jeg får et nytt kabinett uten å måtte betale ny porto for resten av kabinettet så er portosituasjonen faktisk i min favør nå. k Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vel ! Saken har fått en happy end og læredommen må bli følgende: ingen er fullkommen Tråden stenges. Mvh jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg