zvein Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ser flere nettsider som selger K800i'n med telenorbinding, men har ennå til gode å se Privat+ i den lista. Er det ikke mulig å forlenge abbonomentet mitt lenger? eller er det bare ikke tilgjenglig på web? Lenke til kommentar
larkje Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ser flere nettsider som selger K800i'n med telenorbinding, men har ennå til gode å se Privat+ i den lista. Er det ikke mulig å forlenge abbonomentet mitt lenger? eller er det bare ikke tilgjenglig på web? 6476771[/snapback] E fikk telefon ifra telenor i går om at e ikkje lenger kunne ha privat+, måtte finne et nytt et på direkten der og da. Dama sa at privat+ va på vei ut.. Lenke til kommentar
zvein Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Ser flere nettsider som selger K800i'n med telenorbinding, men har ennå til gode å se Privat+ i den lista. Er det ikke mulig å forlenge abbonomentet mitt lenger? eller er det bare ikke tilgjenglig på web? 6476771[/snapback] E fikk telefon ifra telenor i går om at e ikkje lenger kunne ha privat+, måtte finne et nytt et på direkten der og da. Dama sa at privat+ va på vei ut.. 6477888[/snapback] Ringte kundeservice nå nettopp, fikk anbefaling om å ikke fornye Privat+, men heller gå over til Fri60, som var erstatteren for Privat+, men han jeg snakka med bare anbefalte, det var visst ikke no problem å fortsette med privat+, han sa at Telenor helst vil ha mest mulig over fra Privat+ til de nye. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Riktig, Privat+ er på vei ut. Og med det nye abonnementet som erstatter det, Fri60, får du en del sponsing på ny mobiltelefon Lenke til kommentar
zvein Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Riktig, Privat+ er på vei ut. Og med det nye abonnementet som erstatter det, Fri60, får du en del sponsing på ny mobiltelefon 6480797[/snapback] Og man får enda mer sponsing med Fri120 Kommer nok til å gå for Fri120, iom. at jeg ringer jo for over 2 timer i måneden, og siden 2 to timene med gratis telefoni gjelder uansett hvem jeg ringer til, tror jeg at jeg tjener på det Lenke til kommentar
Oys Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Riktig, Privat+ er på vei ut. Og med det nye abonnementet som erstatter det, Fri60, får du en del sponsing på ny mobiltelefon 6480797[/snapback] Og man får enda mer sponsing med Fri120 Kommer nok til å gå for Fri120, iom. at jeg ringer jo for over 2 timer i måneden, og siden 2 to timene med gratis telefoni gjelder uansett hvem jeg ringer til, tror jeg at jeg tjener på det 6481189[/snapback] Gratis er det jo ikke med månedspris på 229 kr. I forhold til privat+, så betaler du 0.83 kr pr minutt i de "gratis" 120 minuttene. Gitt at du bruker alle minuttene hver måned, dyrere om ikke. Endret 13. juli 2006 av Oys Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 I sommer lønner det garantert å velge Fri 120 hvis man ringer over 100-110 minutter i måneden. Det er syke priser for tiden på det abonnementet og Bedrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå