nicolaihansen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg skal nå kjøpe meg en macbook, Men jeg trenger da ett eksternt lydkort til å drive mitt 5.1 annleg. Jeg kom over dette som visstnok skal være god for 7.1, men hvordan fungerer det når det bare har to kanaler? Endret 12. juli 2006 av nicolaihansen Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg får litt dårlig følelse når det står "virtual" 7.1 - vil du heller ikke se på dette? Sound Blaster Live External Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis du har en PCMCIA-port, er denne ypperlig!! Creative SB Audigy 2 ZS Notebook Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Vil veldig gjerne se på det sound blaster external men det blir en litt annen pris da. Tror nok ikke at det er noen PCMCIA porter på den. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Du kan jo sjekke denne, linken! Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Men det fungerer jo ikke til osX, det står hvertfall bare windows der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå