Brugle Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg har tenkt og bygge egen case og i den anledningen trenger jeg målene til de hullene som er i hk'er. Er det noen som vet hvor jeg kan finne disse? Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Svarer kanskje ikke direkte på spørsmålet ditt.. Men ville hatt en titt innom siden vår, som du finner i signaturen... Vi bygget egen kase av klikk-laminat og trengte ikke hullavstand/diameter.. Ta en titt, du... :smile: Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 hva med å bruke den gamle hovedkort-plate ifra et annet kabinett? Der er jo hullene ferdig innsatt.. Evnt du kan bruke den som mal til å overføre hullene.. *må tenke vettu* :smile: Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Det har ikke så mye med å tenke... Det har mer med at det skal være perfekt og legges inn i 3ds max og cad filer. Meg heldigvis brukte jeg google til å finne standeren og med perfekte mål. Så nå har jeg det jeg trenger. Men uansett takk for all hjelpen!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå