tjkat Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Noen som vet om det går an å endre det som startes når man åpner nettleseren til SE W800i? Det kommer opp en Sony Ericsson-meny der som jeg aldri bruker. Må vente imens den laster, deretter trykker "Mer" og deretter velge den såkalte "Startsiden" som jeg så allernådigst har fått lov til å angi - eller velge Bokmerker derfra. Siden jeg bruker nettleseren en del hadde det vært en fordel å kunne starte med startsiden... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Noen som vet om det går an å endre det som startes når man åpner nettleseren til SE W800i? Det kommer opp en Sony Ericsson-meny der som jeg aldri bruker. Må vente imens den laster, deretter trykker "Mer" og deretter velge den såkalte "Startsiden" som jeg så allernådigst har fått lov til å angi - eller velge Bokmerker derfra. Siden jeg bruker nettleseren en del hadde det vært en fordel å kunne starte med startsiden... 6476593[/snapback] Tror ikke det er mulig å endre desverre. Går i allefall ikke på min W810i. Desverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå