Gå til innhold

Hvilken mobil? w800i eller w810i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurer på hvilken mobil telefon jeg skal kjøpe.

w800i har fått mye skryt, men så har det kommet en ny model på markedet.

hjelp

6476577[/snapback]

Etter en sammenlikning av funksjonalitet på W810 og W700 falt jeg ned på W700.

Lenke til kommentar

hjelp

6476577[/snapback]

Jeg vil si at w800i er den beste telefonen. Dette pga. av 810i ikke har joystick men heller en ring i plast som knirker mye. Den har haller ikke deksel foran linsen.

Den eneste grunnen til å kjøpe w810i er hvis du MÅ ha edge (trur det var det som var den ene oppgraderingen som ble gjort på w810i i forhold til w800i)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil si at w800i er den beste telefonen. Dette pga. av 810i ikke har joystick men heller en ring i plast som knirker mye. Den har haller ikke deksel foran linsen.

6477253[/snapback]

At W810i ikke har joystick er et av de største salgsargumentene for den mobilen kontra W800i. Joysticken ryker fort, det gjør ikke navigasjonshjulet. Dessuten knirker det bare i begynnelsen, som mange andre nye ting. At den ikke har deksel foran linsen hindrer ikke mobilen å ta bedre bilder enn W800i og K750i.

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til å kjøpe w810i er hvis du MÅ ha edge (trur det var det som var den ene oppgraderingen som ble gjort på w810i i forhold til w800i)

6477253[/snapback]

Jeg vil si at W810i er den beste telefonen. Nettopp pga. at W810i har D-Pad og ikke joystick som somregel blir kranglete etterhvert. Dessuten knirker ikke D-Pad'en på alle W810i'er, og uansett så går det over etterhvert. Linsedekselet er også droppet nettopp fordi det somregel blir defekt på W800i etterhvert.

I tillegg til EDGE har også W810i en bedre og større skjerm, oppdaterte menyer samt at W810i kan oppgradere firmware via EDGE/GPRS direkte på telefonen.

Personlig liker jeg designet på W810i mye bedre også, men det er jo smak og behag. W810i er også 1cm tynnere enn W800i ifølge Sony Ericsson sine tekniske spesifikasjoner (W810i sine mål: 100x46x19.5mm - W800i sine mål: 100x46x20.5mm)

Endret av bidz
Lenke til kommentar

hjelp

6476577[/snapback]

Etter en sammenlikning av funksjonalitet på W810 og W700 falt jeg ned på W700.

6477160[/snapback]

Den er jo mindre pen og ganske klumpete da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...