scarface15 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 på vigo.no kan man godta skoleplass. Man får tilsendt brukernavn og passord når tida er inne for det. Så har det seg slik at jeg har fått et nytt nr, hva POKKER skal jeg gjøre? svar fortest mulig. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kan du ikke logge inn og endre dette? Finnes det ikke muligheter for evt. får svar av dem på mail? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Eneste på vigo.no er "endre passord", men da må du ha brukernavn og gammelt passord... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ring de eller mail de da. Lenke til kommentar
elitoo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg fikk brukernavn og passord på mail også Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Send en mail med navn, personnr, fødselsdato adresse og telefon nr til [email protected] det jeg gjorde vaffal.. eller kommer jo seff ann på hvor du bor da Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ta opp telefonen og ring! Du får svar med en gang, du slipper å vente. Selvom telefonen er en gammel oppfinnelse betyr det ikke at den ikke kan brukes... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Prøv å logg inn med brukernavnet og passordet du fikk til å kunne søke skole. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Mista brukernavn og passord jeg brukte da vi søkte på skolen, jeg finner ikke noe telefonnummer eller mailadresse på vigo.no og vi fikk ikke beskjed over mail i fjor. Jeg har forøvrig fått åpnet kortet igjen, og det har ikke buzzet inn noen melding fra de ennå. De andre i klassen min har fått melding. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Finn nummeret til ditt fylkeshus, ring og forklar problemet. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Fant nummeret til fylkeshuset, ringte og det ordna seg. Hva skulle man gjort uten diskusjon.no sin off-topicavdeling? =) Kom inn på førstevalget, så da fortsetter jeg på vk2 almenn på samme skolen som før ferien =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå