abene Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Microsoft har sluppet flere kritiske oppdateringer. Blant disse er åtte oppdateringer for regnearket Microsoft Excel. Les mer Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 ...og i tillegg er det kommet nye (månedlige) oppdateringer til søppelpostfilteret i Outlook og Windows Verktøy for fjerning av skadelig programvare. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg savner nyheter om oppdateringer til Linux. Kunne gjerne økt fokuset på linux for min del. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ikke får å være kvass eller noe sånt, men man har sikkert LUG's som gir deg slike oppdateringer? Ser lite til Mac-oppgraderinger her også men hendvender meg til mac1.no i det tilfelde så et stort savn er det nok ikke. btw: du kan sikker rss-feede Linux-oppdateringer ett eller annet sted Lenke til kommentar
G Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Argh, etter oppdateringene klager windows over lite diskplass. Det gjorde den ikke før. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hmmm...får ikke innstallert oppdateringene for Office 2003...får bare feilmelding... Er det noen flere som sliter med dette....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå