Gå til innhold

President - i hvor mange år?

ZyberZone

Anbefalte innlegg

Forundrer meg at ingen av moderatorene har stengt eller flyttet tråden til PRS. ;)

Uansett, hvor dum er egentlig den regelen? Hvis de først finner en perfekt president, hvorfor skal de ikke få beholde ham så lenge han lever? FDR satt jo uti sin tredje periode, så det er vel et godt tegn.

På den annen side, vi er lovfestet å bli kvitt Bush når denne perioden utløper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, hvor dum er egentlig den regelen? Hvis de først finner en perfekt president, hvorfor skal de ikke få beholde ham så lenge han lever?

6482795[/snapback]

Tror du svarte deg selv der, det er vel ca umulig å finne en president som ALLE liker og derfor må det være en grense slik at man kan få inn nye presidenter. Dårlig ordlagt, men du skjønner hva jeg vil frem til. :p

Lenke til kommentar

Uansett, hvor dum er egentlig den regelen? Hvis de først finner en perfekt president, hvorfor skal de ikke få beholde ham så lenge han lever?

6482795[/snapback]

Tror du svarte deg selv der, det er vel ca umulig å finne en president som ALLE liker og derfor må det være en grense slik at man kan få inn nye presidenter. Dårlig ordlagt, men du skjønner hva jeg vil frem til. :p

6482804[/snapback]

Ja, egentlig skjønner jeg det, men ser ikke hvor jeg svarte meg selv. :p

De som alle liker skikkelig godt blir jo skutt en eller annen gang. En president som blir gjenvalgt for andre gang med 70% av stemmene synes jeg burde få sitte i en periode til om like mange stemmer på ham, om han gjør en så god jobb bør han få bli valgt i en tredje periode uten noe muffens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...