perottol Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei, Jeg har nettop testet ut programmet "Microsoft Photo Story", og synes at programmet nesten er bra. Men jeg føler at programmet er litt for enkelt, kunne ha tenkt meg litt mer funksjoner. Noen som vet av noen bra alternativer til å lage litt fancye presentasjoner? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Hm... Ingen med gode tips? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Microsoft Power Point? Funker til det meste, men tror den er bedre når det gjelder presentasjoner med mer skrift... Lenke til kommentar
perottol Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Fant det jeg lette etter tror jeg. ProShow ser ut til å kunne gjøre det jeg ønsker. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Adobe Photoshop CS2 har funksjonen, men hvis du ikke allerede har programmet er det vel ikke særlig aktuelt... Lenke til kommentar
perottol Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Jo, jeg benytter CS2, men funksjonene her er svært begrenset. Jeg vil ha mulighet til å zoome og panorere i bildene, samt å ha litt kontroll opp imot lyd. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 iView Media er veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå