Gå til innhold

Bytte hovedkort uten reinstallering av Windows?

fredonor

Anbefalte innlegg

Denne blir kanskje postet i feil kategori - i tilfelle er det ikke meningen. Jeg er usikker på om denne hører hjemme under hovedkort eller programvare.

Jeg er nødt til å bytte hovedkort pga en feil i hovedkortet. Jeg får ikke tak i samme hovedkort. Det jeg lurer på er om det er noen mulighet for å skifte hovedkortet uten at jeg må ta hele runden med installasjoner igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer nok neppe til å ha det. Det begynner å bli få socket A hovedkort på markedet...

6476381[/snapback]

Da er det nogo hvis du ikke gjør noe aktivt for å klargjøre OS'et til ny hardware.

Et slikt program leverer Acronis. Windows har også en innebygget funksjon på OScden. Jeg har erfart at den heller er meget ustabil, så jeg vil ikke anbefale OScden.

Lenke til kommentar
Et slikt program leverer Acronis. Windows har også en innebygget funksjon på OScden. Jeg har erfart at den heller er meget ustabil, så jeg vil ikke anbefale OScden.

6476438[/snapback]

Var inne på sidene deres - er det Migrate Easy du mener?

Lenke til kommentar
Jeg har et Abit NF7-S

6476440[/snapback]

Du kan prøve et nForce4 kort, bruker du SATA-disker så kan de lage krøll hvis

kontrollerchipset ikke er like.

Er maskinen noenlunde oppgående så slett absolutt alle drivere før bytte.

Lenke til kommentar

6476438[/snapback]

Var inne på sidene deres - er det Migrate Easy du mener?

6476457[/snapback]

jupp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...