Tocan Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har nettopp lest om Allied Assult:Spearhead, og lurer på følgende: screenshottene som ligger linket nederst, http://www.gamer.no/bilder/spill/medal_of_...spearhead/3.jpg hvilken oppløsning har de? Er dette bilder som gamer.no har "tatt". Skulle gjerne visst hvilken maskin, og hvilken oppløsning det er spillt på Har langt i fra så bra grafikk selv:) Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 20:09, skrev Tocan:Skulle gjerne visst hvilken maskin, og hvilken oppløsning det er spillt på Har langt i fra så bra grafikk selv:) Det er ikke skjermbilder vi har tatt. Det er offsielle bilder fra Electronic Arts sin presseside. Dette spillet kommer ikke før om lenge, så jeg stusser på hvordan du kan ha spilt det. Da har du i tilfelle spilt en lekket ulovlig lekket beta-versjon, og da kan ikke grafikken sammnelignes. Hvis du bare utrykte deg feil, og mente grafikken i originalen, kan de ha forbedret grafikken mye i utvidelsesspakken for alt jeg vet. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 du kaller ikke det derre bra grafikk det er jo low detail deluxe jeg har moh:aa selv og kan se at de screenshotta er tatt i lav oppløsning og detail legg merke til jakke erme det er ingen detaljer på det. på medal of honor allied assult er det mye bedre hvist du har i høy detalj!. Lenke til kommentar
Tocan Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Hehehaha. Kødder gamer.no med meg? Ikke ta et saklig spørsmål så surt. Jeg sa jeg har dårlig grafikk, har aldri beskyllt noen for å jukse. Nei, huff. Vi dropper hele greien....Har forresten aldri spillt spillet... Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 14:09, skrev Tocan:Hehehaha. Kødder gamer.no med meg? Ikke ta et saklig spørsmål så surt. Sur? Hvem? Jeg prøver bare å svare seriøst men samtidig ikke fornærme deg i fall du skrev feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå