TST Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ekte plattform-spill har vært en mangelvare på Xbox i lang tid nå. På mange måter har ikke Xbox kunne stått opp mot GameCubes titler slik som Mario Sunshine. Men etter å ha spilt Taz: Wanted kan vi uten noen videre tvil konstatere at Xbox endelig har fått en skikkelig god plattformer. Ikke den typen plattformer med seriøse undertoner, men en helt ufarlig, kreativ og dønn morsom en. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Vil bare gjøre det klart at skjermbildene lyver. Grafikken du møter når du spiller det er ganske så nydelig. Heller et av de beste spillene med Cel-Shade jeg har sett. Spillet fikk grafikk karakter ut ifra Cel-Shade spills standarder. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 23:12, skrev Erling E.:Vil bare gjøre det klart at skjermbildene lyver... Håper det, for på skjermbildene ser det skikkelig schtøgt ut... Himmel og *******...hvilken kontrast! [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-10-16 23:50 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jepp, de lyver. Spillet har den beste tegneseriegrafikken jeg har sett i et spill til dags dato. Hvordan tok dere de bildene? Trykka dere på pause, og tegnet bildene for hånd med tegnestifter og så scannet de inn ?! :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 00:00, skrev b-duvaland:Hvordan tok dere de bildene? Trykka dere på pause, og tegnet bildene for hånd med tegnestifter og så scannet de inn ?! :smile: Det er offisielle bilder som er gitt ut faktisk, fra distributøren. Erling har ikke TV-inn-kort tilgjengelig. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Korreksjon. Jeg har et GeForce4 med Firewire og hele pakka, så det er ikke problemet. Akkurat nå står maskinen en betraktelig avstand fra TV-en, og jeg må få kjøpt meg en lengre ledning. Da får dere Gamer.no sine bilder :smile: Og skjermbildene lyver ja. Grusomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg