V?rbris Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) [sarkasme]Folkeskikken er bedre en noen sinne og det er helt naturlig at gutter i 14-15 årsaldere kaller vilt fremede damer hore og spytter hu i tryne.[/sakasme] Jojomensann. Jeg skjønner godt at Carl I ikke har giddi å fronte holdning for god folkeskikk når tilsynelatende halve Norge gir gjevnt faen. 6476272[/snapback] for å være litt generaliserende så tror jeg nok hagen måtte ha begynt i egne rekker om kan skulle prøvd å få fram folkeskikken. hvorfor? oppførselen i den sarkastiske delen der passer ganske bra sammen med min oppfattelse av en oppvoksende frp-velger. en som drømmer om å cruise streeten i sin styla bmw med capsen på kant, med dame i passasjeren som har g-string og bukse som stopper rett under navlen. bensinen er billig med hilsen fra statsminister hagen... 6481512[/snapback] Jeg hadde dog mine grunner for å nevne Carl I hagen. Endret 14. juli 2006 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 "Alt var bedre før" fordi folk var for fattige og syke til å tenke på andre enn seg selv, og mediene bestod av hele èn TV kanal som ikke hadde særlig dekning. Nå blir vi kontinuerlig bombardert av alt det fæle som skjer rundt oss. I virkeligheten er vi et av verdens tryggeste og høffligste land. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg kan ikke si jeg har sett noe mangel på "folkeskikk". Men siden tidens rand har samfunnssynsere generelt prekt om lav moral og dårlig skikk blandt sine borgere, men samfunnet ser da ikke ut til å la seg kollapse og briste ut i gråt av den grunn. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 De unge var "bedre" før fordi VG, og Dagbladet ikke skjønte noe om ungdomsgjenger og kriminalitet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Finnes utrolig mange mennesker uten et gram med folkeskikk. Gamle, unge, barn ingen betydning. Jobber på Mc Donalds ved siden av skolen, tro meg I KNOW. De fleste mennesker er noen ekle ufordragelige dyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå