Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Endelig etter nesten et helt år med førstegangstjenste så forlater jeg Bodø og drar hjem til gode trøndelag. Men det er også litt surt, med tanke på hvor mange venner man får under tjenesten som man mest trolig ikke ser igjen. Har lært følgende: De som ikke vil inn i militæret kan komme seg unna første dagen på rekruttskolen og dimme der og da. Militæret er veldig glad i pushups og vasking. Hvis du kommer deg i rett tjeneste så vil du kjede vette av deg (les: velferdsass.) "Lønnen" du får i forsvaret er latterlig Jeg springer 3000m på 14:30. Er bare så sinnsykt glad for at jeg nå er ferdig i forcen Endret 12. juli 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Heldiggris! Jeg har fortsatt alt det tullet der foran meg. Gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 BHFS-FLO/IKT-MSO Koselig jobb .. litt mye død tid da men Utrolig jobbmiljø der! greie karer Utnevnt som MSO-Jeger uansett hvor ironisk det enn måtte være Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg