Gå til innhold

Sende store filer over nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, 50GB vil ta laaaaang tid å overføre over nettet.  Ville ha sett meg om etter andre muligheter.

6476758[/snapback]

Ja, med en linje som oss dødelige bruker men Staten kan ruge på en fet linje vettu ;)

 

Kredit til SuperFly btw

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Takk for tilbud SuperFly! Men tror eg bare låner en disk herfra.. Grei linje her, men har bare 3,5 mbit hjemme.. Så går for seint..

 

Men fordi jeg er i godt humør i dag, så hvis du har lyst på noen av filmene SuperFly, kan du sende meg en pm.. Vet ikke om det var det du var ute etter eller bare å hjelpe.. :tease:

 

 

Men hvis andre noen vet om tjenester lignende pando.com, med ubegrenset kapasitet, så si fra! :)

Lenke til kommentar
Men fordi jeg er i godt humør i dag, så hvis du har lyst på noen av filmene SuperFly

Breeeeeeeems ett sekund her. Skal du overføre filmer og diverse pirat til serveren?

 

Ikke en ispinne i helvete hadde jeg bidratt med hjelp til noe sånt..

 

Hvis det er snakk om lovlig materiale, se bort fra denne posten :)

Lenke til kommentar

Men takk likevel Superfly! :)

 

Dette er ikke noe piratgreier nei.. Da hadde jeg ikke nevnt det.. Jeg er ikke så uprofesjonell.. Pirat kunne jeg lastet ned hjemme hvis det var det jeg var ute etter..

 

Men skjønner at du er kritisk überGoliath! ;)

 

Edit: Har selvsagt dvd-brenner.. Men blir en del skiver etter hvert.. :p

Endret av amplizz
Lenke til kommentar
Uansett, 50GB vil ta laaaaang tid å overføre over nettet.  Ville ha sett meg om etter andre muligheter.

6476758[/snapback]

Ja, med en linje som oss dødelige bruker men Staten kan ruge på en fet linje vettu ;)

 

Kredit til SuperFly btw

6476784[/snapback]

 

Joda, men han skulle sende disse filene HJEM. Tviler på at Staten legger inn uberfet linje hjem til han.

Lenke til kommentar

Hmm, eller bare laste opp på putfile.com :D jeg har lasta opp 6gb der så det skal funke fint :)

 

Det kommer til og ta like lang tid som og lage torrent.. Plussa ta du slipper og seede all day long for at serveren skal bli ferdig meg olaste den opp fra deg!

Endret av Johss€
Lenke til kommentar

Putfile.com er jo genialt egentlig! For små filer.. Men tar litt tid å splitte alt i 25 mb pakker.. :p

Da er yousendit.com bedre.. ;)

 

Det er filmer, general musa. Men dette er filmer som er delt blant kolleger på jobb, og ikke lastet ned på jobben. Men jeg ser heller lite film på jobb, så ville ha de med hjem å se de der..

Men tok med meg en disk hjem, så problemet er forsåvidt løst.. :)

 

Torrents er heller ingen god løsning. Brannmuren stenger for seeding osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...