Ditchy Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hei.. Jeg har akkurat kjøpt en audi 90 2,3 20v (88 mod). Jeg har hatt problemer med at når turtallet når mellom 3-4000 rpm, så "dør" motoren (den går dårlig), for så å ta seg kraftig inn igjen ved 4-5000 rpm.. Jeg får opp en varsellampe som viser bilde a motoren med et lyn over seg, og manualen sier at det har med motorelektronikken å gjøre. (men den er på tysk og jeg er ikke så stø ) Hva kan dette komme av, og hvor mye koster dette å reparere? Takker for svar. Endret 12. juli 2006 av Ditchy Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 viss du skanner det inn kan eg oversette til deg. Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) viss du skanner det inn kan eg oversette til deg. 6477912[/snapback] skal prøve å få det til Endret 12. juli 2006 av Ditchy Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Du har vel ikke fylt diesel på tanken? Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Du har vel ikke fylt diesel på tanken? 6481983[/snapback] *kremt* !! tror jeg ville fått flere problem enn et et lite motorproblem ved 4000rpm hvis jeg hadde fylt diesel på den.... nei, er nok bensin ja!! :!: Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei.. Jeg har akkurat kjøpt en audi 90 2,3 20v (88 mod). Jeg har hatt problemer med at når turtallet når mellom 3-4000 rpm, så "dør" motoren (den går dårlig), for så å ta seg kraftig inn igjen ved 4-5000 rpm.. Jeg får opp en varsellampe som viser bilde a motoren med et lyn over seg, og manualen sier at det har med motorelektronikken å gjøre. (men den er på tysk og jeg er ikke så stø ) Hva kan dette komme av, og hvor mye koster dette å reparere? Takker for svar. 6476062[/snapback] Er ikke dette en innsprøytningsmotor da? Det du enkelt kan gjøre da, er å forsikre deg om at det ikke en noe lekk i noen av vakuumslangene til motoren. Dette er jo noe du kan gjøre uten å bruke penger, bare lete å se om du ser noe slitasje.. Er det det, så må du bare bytte dem! Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Er ikke dette en innsprøytningsmotor da? Det du enkelt kan gjøre da, er å forsikre deg om at det ikke en noe lekk i noen av vakuumslangene til motoren. Dette er jo noe du kan gjøre uten å bruke penger, bare lete å se om du ser noe slitasje.. Er det det, så må du bare bytte dem! Jo det er mekanisk innsprøytning, Det kan jeg jo prøve på, men det er jo litt merkelig om det skulle være det, når motoren fungerer helt ypperlig bortsett fra 3500-4000rpm. Dessuten så indikerer varsellampen en elektronikkfeil i motoren..... Lenke til kommentar
mannjen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Du kan jo lese av feilkoder på motoren!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Da min Opel Astra var slik, var det feil på luftmengdeføleren. Denne sitter på røret mellom luftfilteret og innsprøytningen. Det var ikke særlig nyttig å lede ut diagnosen i mitt tilfelle, da denne viste feil på lambdasonden, som var en følgefeil av hovedfeilen. Regn med ca 2000. Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ooooh... 2000? ikke bra Lenke til kommentar
Isbj0rn1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ooooh... 2000? ikke bra 6511044[/snapback] Betalte under 900,- +mva til en Audi A4 1.9TDi fort gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå