abene Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er oppdaget er svindelforsøk til brukere som har Gmail e-postkonto. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Linken som man skulle trykke på, kunne den se ut som den tilhørte gmail? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Skumle saker. Jeg håper at Google griper inn og advarer, eller sletter de aktuelle epostene. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Man kan aldri få sagt dette nok ganger: Det som ser ut til å være for godt til å være sant, er som regel det også.. Håper folk har vett nok til å holde seg unna sånt! Endret 12. juli 2006 av LBoN Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Man kan aldri få sagt dette nok ganger: Det som ser ut til å være for godt til å være sant, er som regel det også.. Håper folk har vett nok til å holde seg unna sånt! 6476396[/snapback] Vi husker vel alle den gangen GMail i seg selv var for godt til å være sant, med lagringsplass på 1GB Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Man kan aldri få sagt dette nok ganger: Det som ser ut til å være for godt til å være sant, er som regel det også.. Håper folk har vett nok til å holde seg unna sånt! 6476396[/snapback] Vi husker vel alle den gangen GMail i seg selv var for godt til å være sant, med lagringsplass på 1GB 6476816[/snapback] Det ble til og med lansért 1. april. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvorfor er URL-en til dette nettstedet obfuskert? Det er jo hvordan denne URL-en ser ut som gjør at man kan finne ut om det er scam eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 for å beskytte slike som deg, mot deg selv. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Heh, virket ikke akkurat så troverdigt? Krever det at jeg skal registrere meg og greier, eller taste inn VISA nummeret så er det som regel svindel. Men av millioner av folk de sender dette til så er det vel noen få som går på det... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nok eit simpelt svindelforsøk. Uansett kor mange gonger det blir sakt at denne typen e-post bare er svindel, er det visst framleis folk som blir lurt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Så lenge det finnes idioter, vil det finnes svindlere.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Skumle saker. Jeg håper at Google griper inn og advarer, eller sletter de aktuelle epostene. 6476217[/snapback] Skjønner ikke helt hva som gjør dette skumlere enn utallige andre liknede scams? Folk må skjønne at slikt er svindel, å slette denne hjelper ikke om folk ikke skjønner det, da blir de bare lurt av neste mail. AtW Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hehe, jaja, garantert noen som går på. Jeg for min del, kan anbefale scambaiting. Jo flere 419'ere vi greier å holde opptatt, jo færre blir svindlet Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 for å beskytte slike som deg, mot deg selv. 6477993[/snapback] Hm? Hva har en som jobber med sikkerhetsproblematikk og webutvikling til daglig å frykte av en URL? Jeg skjønner at menigmann må beskyttes, men det hadde vært interessant å vite om URL-en pekte til en IP-adresse eller om det faktisk så ut som om den pekte til en Google-eid server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå