abene Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Creative Labs gikk tidligere i vår til søksmål mot Apple Computer, men nå går det mot enighet mellom de to selskapene. Les mer Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 77% mot 10% er ganske stort overtall....hvor skal det bli plass til microsofts spillere, tror ikke de kommer til å slå ann.. Bra at folk er enige iallefall, her, Apple og Creative Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er stygt redd for at det bare er et spørsmål om et par år før MS har en stor andel av markedet. De har en tendens til å få til slike ting f.eks med XBOX/XBOX 360 der nintendo og sony var enerådende. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Enheten ser svæt lovende ut (ryktebildene). I tillegg har du fordelen av å kommunisere med både xbox og PCer med WMP 11 om musikk. Når du i tillegg kan surfe på egenhånd, mest sannsynlig i Urge, og laste ned og bytte så mye musikk du vil, tror jeg MS kan klare å ta en bit av Apple-kaka. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er stygt redd for at det bare er et spørsmål om et par år før MS har en stor andel av markedet. 6476248[/snapback] Hvorfor er du stygt redd for dette? Syntes det er flott at noen kan bryte iPoo's monopol på markedet. Har forøvrig en diskusjon om Microsofts nye spiller her Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Blir vel litt feil å bruke monopol. Finnes da mange andre MP3-Spillere på markedet som forbrukerne står fritt til å velge. Uansett, ønsker MS sin MP3-spiller hjertelig velkommen! Tror den kan bli bra jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå