bionic Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei, jeg har en Siemens nixdorf 17". I over en mnd nå så har rødfargen gått bort, og kommet igjen. Men i dag ble rødfargen borte for godt, nå kommer den ikke igjen. Er det noen mulighet for å fikse dette? Blir det for dyrt med reperasjon? Evt, andre måter. Takk Mvh Robert PS! Har prøvd å bytte kabel. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Hei! Ingen garanti? Jeg ville se hvor mye det ville koste å fikse feilen på min gamle LG 76m skjerm. Elkjøp skulle ha 800 kroner og da var alt inkludert. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Ettersom kabelen er Ok, virker det som feilen ligger inni skjermen, og da er det ikke mye du får gjort hvis du ikke har god peil på elektronikk. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Det kan være bare en bagatell, Dårlig lodding eller noe. Få noen som har peiling til å se på skjermen. Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 tipper att den brikken som lager blå fargen er herpa Lenke til kommentar
bionic Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Ok takk! Så elkjøp fikser feilen for 800kr Altså, slik at jeg får igjen rød fargen? Mvh Robert Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg hadde nøyaktig samme problemet med min eldgamle ADI MicroScan4V 15", og det forholdt seg slik: Om det var et problem med kabelen eller inni skjermen vet jeg ikke, men ved å vri kabelen i rare vinkler der den er festet i skjermen fikk jeg rødfargene tilbake. Det endte med at jeg teipet kabelen i vinkel, og det funket i vel et år, før jeg fikk meg ny skjerm. For alt jeg vet funker det fremdeles. Jeg har IKKE prøvd å skifte kabel, men har vært og skrudd inni skjermen. Jeg kunne ikke finne noen åpenbare feil der, så hva som var feilen er jeg ikke sikker på. Hvis skjermen er så gammel at du ikke har garanti, foreslår jeg at du får noen som har peiling til å se inni om det er noe som kan fikses. Hvis ikke bør du egentlig kjøpe en ny skjerm i stedet for å bruke 800 kr. på å fikse en gammel... [ Denne Melding var redigert av: Longboard på 2001-12-14 19:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå