Riggs Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Fant ut at det var like greit å døgne i dag jeg også. Er ikke noe stress uansett, og skal bli godt å få lagt seg tidlig i kveld. Må få rytmen tilbake til normalen før jeg drar på hytta. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Da har jeg kastet i meg 1L med kaffe allerede Bare 14-15 timer igjen nå og finnes nesten ikke trøtt ;P Så skal gå fint dette her siden det er 2 eller 3 gangen jeg døgner skikkelig =) I fjor hadde jeg en rytme at jeg la meg kl 9-10 på morgen og sov til 6-7 på kvelden og da var det på tide å gjøre noe med det da vi om 1 uke skulle på hytteferie ;p Endret 12. juli 2006 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja, hehe, er ofte slik. Har hatt en periode nå hvor jeg har lagt meg klokka 0600 og stått opp ved 1800-tida. Fant ut at det var på tide å få gjort noe med det. Problemet er ikke det å klare å holde seg oppe, det er mer det av foreldra mine ikke blir så happy når de finner ut at jeg har sitti oppe hele natta. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En natt legger jeg meg 2, dagen etter får jeg ikke sove før 4, dagen deretter sitter jeg oppe til 5 fordi ei heit jente stripper på cam, og vips så er døgnrytmen ødelagt. Får rett og slett ikke sove tidligere enn jeg la meg natta før Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hehe sånn kan det gå. Fortsatt våken her =) Nettop trukket kanne nr 2 med kaffe =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg er overraskende våken Og jeg har ikke drekki no kaffe i det hele tatt. Våken i 22 timer elns nå. Endret 12. juli 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har vært oppe lenge nå, men ikke laget meg noe kaffe enda. Skal vente til rundt tolv-ett, da er det tid for kaffe. Deretter er det vel litt tvtitting, kanskje en film eller to, så er det middag og slik går det. Plutselig er kvelden der, og man kan legge seg, trøtt og sliten. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg var sånn passe trøtt i 3-4 tiden her men trakk meg kaffe og nå lys våken ;p Utrolig og den kaffen hjalp ja Sist jeg døgnet var jeg slakt i 12 tiden midt på dagen. Men skal vel klare meg bedre denne gang Bare jeg ikke blir så våken av denne kaffen så jeg sliter å sove til natten da er løpet kjørt ;O Endret 12. juli 2006 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tro meg, hvis du holder ut dagen i dag, så har det ikke noe å si hvor mye kaffe du drikker. Klokken seks er du mest sannsynlig dødstrøtt, og da er det heldigvis null stress å sovne. Bare passe på at du kommer opp tidlig i morgen på en måte. Ikke sover bort hele dagen, fordi da er lissom alt bortkasta. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Skjønner , for da er alt jeg bearbeidet bare blitt tull Så jeg må sette hardt press på at jeg ikke må sove og det kanskje til maks 9 tiden siden jeg må prøve å få en fast ramme på det. Spennende å utforske det der siden jeg ikke har fått testet det skikkelig enda. Men en annen ting : Kan man drikke for mye kaffe så det blir skadelig på noen måte ? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Men en annen ting : Kan man drikke for mye kaffe så det blir skadelig på noen måte ? 6475985[/snapback] Ja, men kroppen vil vel reagere før den tid. Må nok mer til enn noen kanner kaffe. Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vel, hvis du sjelden drikker kaffe, og du får i deg masse kaffe på kort tid, så kan det hende du begynner å skjelve o.l. For mye koffein når du ikke er vant til det kan føre til slikt. Bare ikke overdriv med kaffedrikking eller noe annet, men hold på med noe som ikke gjør deg rastløs og trøtt. Det er i allefall det jeg pleier å gjøre. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 For dette er egentlig første gangen jeg tar inn større inntak med kaffe. Ellers bare drukket 1 kopp en sjelden gang. på 1L fordelte jeg det på 4 plast skje'er når den traktet. Nå har jeg iallefall drukket 5 kopper kaffe så virker endel mer våken enn for noen timer siden. Får bare håpe jeg slipper kaffe anfall siden det er første store inntak ;O Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Vore våken i 15 timar hittil, skal klare 15 til.Lukke til, folkens Endret 11. november 2017 av member-101642 Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Min 19 time nå så jeg må klare noen til Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Straks 23 timer. 15 igjen? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Du tipper å ta kvelden i 12 tiden ;p Jeg tror jeg må prøve å ta den før midnatt så jeg klarer å komme meg på sånn passe tur. Holder på å duppe litt av men kaffen hjelper også full musikk på headsettet så overlever man nok Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) min rekord er 52 timer=2 døgn og 4 timer.. beat that! Endret 12. juli 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 52 timer er ikke dårlig =D Jeg klarte 42 timer på en LAN en gang og da drakk jeg faktisk ikke stort mer enn et par liter med brus og enda funka det veldig greit =). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå