Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Her sitter vi i natten og ikke få sove. Enten tenker man på noe ellers får man rett og slett ikke sove , sånn er det med sommerferie Mitt forsøk å døgne her og nå. Våknet i 1 tiden (13:00) tirsdag 11. Så da blir det et desperat forsøk å være oppe til 9-10 tiden i kveld =p Så regner med 33 timer å være oppe så kan man legge seg igjen i 10 tiden onsdag 12 , det er iallefall målet mitt Endret 12. juli 2006 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er da ikke noe problem, detta burde du lett få til Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Er jo ikke så lenge da, så det går nok bra.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er vanskelig! Klarer såvidt 24 timer jeg Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Vi gjør iallefall våres beste her. Nettop tatt en morgendusj en fin start på dagen Oppdateringer kommer nok når jeg begynner å bli søvnig =P Lenke til kommentar
Axes Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg må bare spørre, måtte du lage tråd om det? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Regner med off topic og ot baren er passe sted å poste en sånn ting så får vi se hvor stor intresse det blir Definitivt blir jeg passe trøtt utover morgendagen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 har gjort det før (gjør det ikke i dag though) no problemo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Haha, gjør sånt annenhver dag jeg. Gjort i mange år ... no problem! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Haha, gjør sånt annenhver dag jeg. Gjort i mange år ... no problem! 6475801[/snapback] Yeah. Etter å ha snudd døgnet etter hælja, må jeg døgne nattte mandag for å snu det tilbake. Så en gang i uka i ca.. tre år? Øvelse gjør mester? 33 timer er egentlig ikke så ille. Når man er oppe halv seks dag 1, og ikke får sova igjen før rundt halv tolv på kvelden dag to. Da begynner jeg slite litt, though. Særlig når det er jobb og skole og bajs imellom. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hehe ja. Men har døgna nå jeg. Skal på jobb om ... ehm .. NÅ! Begynner om 27minutter. Så det er andre gangen jeg jobber 8 timer uten å sove for denne gang. Legger meg etter jobb. Herlig er det. Får mye ut av dagene på den måten. Kompiser hele dagen og kvelden, og web-design akkurat nå hele natta. Later! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Japps! Skolearbeid gjør man best om natta, óg! I'll sleep when I'm dead Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Er på tide å rette seg inn mot normal døgnrytme når det blir veldig tidlig morgener fremover mot høsten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 IKke sånt man ska tenke på i ferien, vel! Rektig døgnrytme har man nok av tid te å fikse Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Tja det blir sånn hast fort og gæli når jeg skal først innhente rytmen igjen så derfor starter jeg tidlig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jammen, iih! Det er jo bare deprimerende å tenke på sånt NÅ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg prøvde å døgne i går.. men så hørte jeg noen stå oppi 6-7 tia.. muttera blir bare så sur om a finner meg forran pc'n da.. Så jeg skynda meg å skru av pc'n og laa meg i seng våkna ikke før kl 2 på dagen da :/ Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Det samme med modern når jeg var våken og foran pcen sånn i 7-8 tia da hu skulle på jobb. Ikke særlig stolt trur jeg ;O Den 2 kaffe koppen her nå så får en se om det hjelper :-) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har vært våken i snart et døgn allerede, jeg. Sært, jeg som sku legge meg tidlig i dag/går? Mamma har gitt opp døgnrytmen min, hu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå