Gå til innhold

Er teoriprøven en gjettelek?

Allah666

Anbefalte innlegg

Den nye regjeringen har dæven meg gjort det fint for oss, eller hva? Få kommunistene vekk fra makten, så kanskje det blir styr på noe i landet vårt…

6475648[/snapback]

Vet ikke om dette er nevnt tidligere i tråden, men det er ikke lenge siden jeg så Kristin Halvorsen uttale i avisene at ho ville senke prisene på alle sånne ting, fra teoriprøver til passgebyr osv. Så var det sagt.

Dyrt var det lenge før den nye regjeringa kom på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.zensor.no/ er svingenial. 150kr for 6 prøver og 6 halv-prøver. Leste selv kun halvveis gjennom boka, men tok disse 12 prøvene kvelden for teori. Bestod med 5 feil/30 elns.

6508087[/snapback]

Kan evt. prøve www.teoritentamen.no denner er veldig bra, koster 30kr fra mobilen. Denne hjalp meg meget godt, og jeg fikk minst 2 spørsmål på eksamen som var helt lik :p og de 30kr var vell investert :cool:

Lenke til kommentar
Ingen sympati her heller, de fleste klarer prøva fint, det gjelder bare å ha lest nok...

6476131[/snapback]

nei? de ferreste klarer teoriprøve fint :p

3 av 4 stryker på første forsøk iflg. statestikken..

eg var en av den 25% som greide det på første :)

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd alle disse test deg selv testene og klart alle med 2-3 feil, på teoriprøven har jeg vært nedi 9 feil, skal inrømme at spørsmål om stoppmerking i sverige og danmark da er litt småirriterene..

6508099[/snapback]

Skjønner godt det :!:

Lenke til kommentar
Hehe, eg ville ikkje stolt alt for mykje på det regjeringa lover. Politikarane har den fordelen at dei kan love noko for å få stemmer, men ikkje gjere noko med saken i etterkant.

Uten å gå altfor OT, så må jeg bare få skyte inn at jeg ikke har lagt merke til noe stortingsvalg de siste månedene, men dette vet vel du uansett mer om.

Hvor vidt løftene holdes eller ei har jeg aldri sagt noe om, men det viser da i alle fall at Halvorsen har tenkt litt på saken...

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

teoriproven.no har, basert på alle de sidene jeg har prøvd, noen av de letteste teoriprøvene på nettet there is. Om du ikke har sjans til å stå på de, tror jeg du skal sette deg til mer med teoriboka, tenke litt, og prøve på nytt om noen uker.

Lenke til kommentar
1. Hva har den nye regjeringen med de eksisterende kjøreprøvene å gjøre?

2. Er det ikke en fordel at alle dumstuter faktisk lærer disse reglene riktig?

3. At du ikke klarer å lære deg teori og derfor må vente to lese-uker lenger på billappen gjør vel ikke at verden er et forferdelig sted?

6475942[/snapback]

Huff da ! Her inne er det mange moralister. Husk folkens at alle er ikke like.Fordi at noen skriver sin frustrasjon over ett emne som kan diskuteres opp og i mente,så trenger en ikke høre slike arrogante svar som det er ganske mange av her..he,he. Nei,ikke vær så rask til å rakke ned på de som ikke er like flinke som dere selv. Det skulle da være mulig å lire ut litt frustrasjon uten å få "pekefingeren" eller ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...