riktig Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ja, det er det jeg lurer på. Hverken manualen eller søkefunksjonen på forumet ga meg noen svar, så jeg må spørre. Det er en smule irriterende at man MÅ vente i 10 sekunder. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei max. Hvis det gjøres på samme måte som på 20D, så får man to sek. forsinkelse når man bruker speillås. Den funksjonene finnes blant Custom-funksjonene. Regner med at 350D har mulighet for å låse speilen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jepp, den muligheten er der, men det virker ikke som om det er noe forsinkelse av den grunn. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hmmm. På 20D får man automatisk litt forsinkelse. Hvis ikke er det ikke noe poeng med speillåsen. Kanskje man må slå på selvutløser samtidig, men jeg tror ikke det. Har ikke brukt det på et par uker, så jeg må evt sjekke. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Det har du faktisk helt rett i, nå funka det. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Enkelt spørsmål med enkelt svar. No sweat. Kjekt med speillås. Man føler seg litt tryggere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå