eskim0 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg og en kamerat har litt for mye å gjøre om dagen, og laget derfor en videoparodi av JogaTVs "Zlatan vs. Christiano Ronaldo". Resultatet ser dere her Christiano Ronaldo vs. Zlatan Parodi. Filmen er på ingen måter seriøs, om du skulle lure. Hadde vært morsomt å hørt hva dere synes, om dere fant videoen morsom Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Altså, den var ikke så verst da Må si jeg smila litt når "Zlatan" dro til det lokket. Og jeg synes parodien var helt fin. Kunne gjort mer ut av Cantona da, for å virkelig gjøre det bedre. Det med Ronaldo-familien filmer var godt dere tok med Synes den var helt grei! Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ah, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi la ikke særlig mye arbeid i filmen, og de kommer vel klart frem i filmen. Neste gang satser vi på å gjøre dette litt mer skikkelig, men dette var bare en slags 'test'. Dette med Cantona skal jeg ha litt i bakhodet til neste gang. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Nå har ikke jeg peiling på hva dere parodierer på, jeg har aldri sett det før men det jeg så nå var helt tragisk. Kanskje jeg synes det hadde vært kulere vis jeg viste hva dere parodierte på, men jeg tviler. Det er også tydlig som du sa at dere ikke har lagd så mye arbeid i den, takk og pris for det! Sorry altså, men jeg hater fotball så det kan være en annen grunn til at jeg ikke likte den. Ikke ta det for personlig :!: Stå på videre Endret 14. juli 2006 av Rino_ Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Nå har ikke jeg peiling på hva dere parodierer på, jeg har aldri sett det før men det jeg så nå var helt tragisk. Kanskje jeg synes det hadde vært kulere vis jeg viste hva dere parodierte på, men jeg tviler. Det er også tydlig som du sa at dere ikke har lagd så mye arbeid i den, takk og pris for det!Sorry altså, men jeg hater fotball så det kan være en annen grunn til at jeg ikke likte den. Ikke ta det for personlig :!: Stå på videre 6490451[/snapback] Dette parodierer vi: .Lettere å forstå for dere som ikke har interessen for fotball - men så er heller ikke videoen rettet mot dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå