wizardos Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Det er noe galt med modellene mine i CS:S. De skinner og gjennspeiler ting rundt seg. det er til tider ekstremt vanskelig å se dem før de rører på seg. Dette skjedde etter jeg fjernet en config fil en kammerat hadde gitt meg. Noen som vet hva problemet er? Endret 11. juli 2006 av wizardos Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har du lasta ned skins? Eller er det original skinsene som fulgte med? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har du lasta ned skins? Eller er det original skinsene som fulgte med? 6477427[/snapback] Vil ikke tro at det er nye skins som gjør det der, virket som om det er noe med blending. Prøv å slett Counter-Strike Source-mappen i C:\Programfiler\Steam\SteamApps\[acc]\ Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har du lasta ned skins? Eller er det original skinsene som fulgte med? 6477427[/snapback] Vil ikke tro at det er nye skins som gjør det der, virket som om det er noe med blending. Prøv å slett Counter-Strike Source-mappen i C:\Programfiler\Steam\SteamApps\[acc]\ 6477685[/snapback] kanskje rett i det, jeg kan nesten ikke noe om source.....så jeg tar nok feil Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Har du lasta ned skins? Eller er det original skinsene som fulgte med? 6477427[/snapback] Vil ikke tro at det er nye skins som gjør det der, virket som om det er noe med blending. Prøv å slett Counter-Strike Source-mappen i C:\Programfiler\Steam\SteamApps\[acc]\ 6477685[/snapback] har prøvd å slette mappa, det funka ikke. har prøvd å reinstallere cs, det funka heller ikke. Har instalert den nyeste skjermdriveren til skjermkortet mitt, det funka ikke. noen som har noen andre tips? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Står det noe i "launch options" ( Høyreklikk på CS:S i "My Games" -> Properties -> Set "Launch options") ? Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 nei, står bare det vanelige. -console Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kontakt vennen din og spør om hankan sende den på nytt da? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Eller kanskje du spiller på warcraft 3 servere. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 nei nei, det var ikke sånn før han sendte meg config fila, det var etter jeg fjernet den. og jeg spiller på samme servere jeg alltid har spilt på. hellfragger #3 og hellfragger #2 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Spør på Steam support www.steampowered.com og legg til bildet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå