Åsmund Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei. dette spørsmålet har jeg spurt før men fikk ikke noe bra svar. er det noen som har problemer med tv-tool 6.5? det virka før men plutselig så klikka det. når jeg starter tv-tool flimrer det litt i skjermen og så går det vekk igjenn. Jeg kjører win xp og har geforce2 mx400 64 mb sd-ram. alt slik som kabler andre ting er det ikke noe feil med. ikke tv-en eller instillingene på den heller. det virka og plutselig klikka det. noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 19:30, skrev alibaba:Prøv tvtool v6.8 Har TV-Tool 6.8 og XP. Har samme problem. Det skjer når TV Modus bli aktivert uten å ha skiftet til TV visning i Egenskaper for Skjerm Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg syns TV-tool er elendig. Ihvertfall på min PC. Når jeg starter spill å det er meninga at jeg skal spille PÅ TV'EN så går den automatisk tilbake til vanlig dataskjerm. Jeg bruker heller de innebygde driverne Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 men de innebygde driverene gjør ikke slik at det blir full skjerm. det blir underscan og det er ikke sundt fro tv-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå