Hagforce Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Trenger tips til et nytt barnespill. Gutten er 5år. Er litt vanskelig å finne bra barnespill til xbox Takker for alle tips. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Lille kylling Ice Age 2 The Meltdown Tom and Jerry Barbie også..men er mest et jente spill...er om hester og sånt Håper noen av disse er bra... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Lego Star Wars. Min pode har spilt det i et år nå (han er 4 +). Det er at de spillene han hele tiden tar frem og spiller om igjen. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei! Trenger tips til et nytt barnespill. Gutten er 5år. Er litt vanskelig å finne bra barnespill til xbox Takker for alle tips. 6474956[/snapback] Lemony Snicket, både spillbart på Xbox og Xbox 360. Artig skummelt og har bare to passasjer der ungen kan trenge litt hjelp, men det er jo liksom en fordel også så at man kan spille litt sammen he he...(egen erfaring med gutt 6 år) Lego Star Wars som nevnt. Får du for cirka 160 kroner inkludert frakt hos play.com forresten. videre: Rayman III Hoodlum Havoc Crash Bandicoot wrath of cortex Ty the tasmanian tiger spillene er spillbare fra 3-4 års alderen er min erfaring. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Takker, takker. :!: Flere gode tips her på spill vi ikke har. Skal se litt rundt på omtaler før vi bestemmer oss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hva med bilspill? Husker jeg hadde helt bildilla når jeg var rundt 5-6 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bilspill kan anbefales (spilte det når jeg var liten). Er ikke så vanskelig å kjøre bil heller, og det er fint hvis du vil at han skal bli interesert i bil Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Lego Star Wars støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå