HenrikSolberg Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) For en fire ukers tid tilbake ble jeg kontaktet av NAF-medlem (Norsk Amatørfilmforum) "mr" som lurte på om jeg hadde lyst til å være gjesteregissør på en film han planla! Jeg ble først sjokkert, deretter smigret og så etterhvert at, oi, dette vil jo være den perfekte måten å bruke to tomme uker av sommerferien på. Han hadde et manus som vi begynte å jobbe med over MSN. Vi ble enige om karakterer, om eventuelle endringer og innspillingstidspunkt. Nå, fire uker senere, sitter jeg på samma rommet som fyren hjemme hos han i Skotselv. I dag har vi gjort ferdig manus og alt annet som trengs å være klart for innspilling som starter i morgen. Her er synopsiset til filmen Her ligger manuset til filmen Noen tilbakemeldinger på overnevnte? I morgen starter innspilling og vi skal prøve og holde folk oppdaterte med bilder og stasj i denna tråden fremover! Endret 19. juli 2006 av HenrikSolberg Lenke til kommentar
Holthegutten Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Hallo alle sammen! I dag har vi vært på en skole i nærheten å hatt første innspilingsdag. Det meste gikk bra og vi hadde besøk av NRK Østafjels og NRK P1 Buskerud. Radiointervjuet gikk direkte på lufta tidligere i dag. Her kommmer noen bilder fra dagens innspilling: Radiointervju: EDIT: Det er dårlig kvalitet på radiointervjuet... Link til radioinnslag Dere som har NRK nett-tv kan gå inn på "Ditt distrikt" også velger dere Østafjells og sendingen som var i dag, kl 18 40, innslaget heter "Ung filmskaper" Link til artikkel på nrk.no: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...skerud/1.710158 Hva tror dere om tittelen "Moriorosa" (døende rose på latinsk) Kommer flere bilder og etterhvert en hjemmeside til filmen. Endret 19. juli 2006 av Holthegutten Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Høres spenndene ut , gleder meg til og se resultatet vist dere legger ut på nett eller noe Plotet ser bra ut , kan funke veldig bra , selv om jeg har sett filmer som har lignene før. Hvor lange skal filmen vare ? Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Vi er (som alltid) ikke helt sikre, men tror at filmen vil ligge på en lengde mellom 30-40 minutter... Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Har mekka en slags logo nå: (Klikk på for større utgave...) Hva tror du? Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ganske fin logo det der. Kan du ikke prøve og lage et filmkover med den logoen og vise den her a? det hadde vært kult.. Lenke til kommentar
Holthegutten Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei.. Er jeg som har skrevet manuset til filmen...... Vi skal etterhvert lage et DVD cover til filmen som vi kommer til å legge ut på hjemmesiden til filmen når den kommer opp.. Den er oppe i løpet av uken forhåentligvis. EDIT: HenrikSolberg var også med på manuset Endret 19. juli 2006 av Holthegutten Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Nettsiden er oppe nå: http://moriorosa.recmedia.no Og... *kremt* Jeg har vært med på manuset jeg og! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Lydmann her... Jeg rettet skrivefeil på manuset, ikke noe mer Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Nå er teaseren til Moriorosa kommet... Se på hjemmesiden for å se på den Gi gjerne tilbakemeldinger / kritikk på teaseren, vi vil gjerne få vite folks meninger Endret 18. november 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Leste synopsisen og kan ikke si jeg likte helt hvordan ting endte. At Jonasz blir sendt på en institusjon og at jenta blir venner med alle igjen er dårlige beslutninger. At faren på mirakuløst vis har overlevd er lite troverdig, og slutten gir ikke filmen mening overall. Hvorfor har prosjektet så mye mediedekning, egentlig? Dere som har kontakta NRK, eller? Skulle ha lest synopsisen i sommer og kommet med tilbakemeldinger da, men det hadde vel allerede vært for seint mtp at dere var i ferd med å starte innspillingen allerede uansett. Allikevel: Stå på videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå