John Keats Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Trykke på sunder, heroic strike, og i tillegg må være klar for last stand/shield wall eller trinkets når du tanker vael med musa kan ikke være veldig bra :S Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Utvilsomt raskere å bruke tastaturet til alt. Hvorvidt det er nødvendig i PvE er en annen sak. Å spille PvP uten keybindings er som å løpe maraton med brukken fot. Har selv keybinda alt, bruker musa til movement og targeting Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Alle har hver sin spillestil, alle har hver sin smak til alt. Bare dumt å si at en ting suger fordi du ikke bruker det selv, kanskje noen spiller dårlig med bare keyboard andre spiller bra? eller med mus. Jeg bruker musa til alle spells alt over 6, shadowbolt, wand, immolate, shadowburn. searing pain, soul fire feks og deathcoil da <3 Men føler ikke at jeg har bruk for tastaturet på resten fordi jeg ikke må være rask å trykke på knapper. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Trykke på sunder, heroic strike, og i tillegg må være klar for last stand/shield wall eller trinkets når du tanker vael med musa kan ikke være veldig bra :S 6484574[/snapback] Har aldri tanka Vael så det vet jeg ikke. Var ikke MT, men DPS / OT. Men igjen jeg har aldri hatt noen problemer med å bruke musa + piltaster. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bruker man ikke tastatur og hotkeys i spill blir man jo totalt gimpa. Det jeg mener er største svakheten er at man ikke får fulgt godt nok med på skjermen, man følger musa med øynene og da mister man fort oversikten hvis man har mange forskjellige targets. Eineste grunnen til å kun spille med musa må være hvis man er handicappa og den ene handa er ei som kun når 4 knapper, wasd. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Eliph, så du mener vi som bruker mus i wow på dette forumet er handicappa? "Eineste grunnen til å kun spille med musa må være hvis man er handicappa og den ene handa er ei som kun når 4 knapper, wasd." ?? Sitter på jobben nå og bruker begge hender når jeg skriver på tastaturet.. Det handler om hva man er vant til å hva man foretrekker. Det er ikke gitt at tastatur og key bindings er bedre for alle. Jeg har snart 200 timer i wow nå å greier meg helt fint med min stil. Om jeg blir gimpa så dreier deg seg kanskje om noen få millli sekunder. Har aldri hatt problemer med multi targeting heller. Endret 14. juli 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Pleide å bruke kun mus helt til brodern begynte å mobbe meg for det. Nå har jeg brukt keybindings lenge, og kvaliteten på spillinga mi steg med mange hakk etter at jeg begynte med det. Uvant i starten, men vente meg kjapt til det. Det er jo når man skal klikke på ikoner at man ser ned. Jeg flytter nesten aldri fokus fra det som skjer i spillet, og det synes jeg hjelper masse. Kikker kun bort når jeg skal klikke på det jeg ikke har på keybindings. Skulle helst hatt keybindet alt, men det blir jo grisemange knapper Bruker keybindings på 1-6, shift+1-6, q, e og r (klikker heller i chaten for å replye) Spiller hunter, og har prøvd å spille endgame instances med bare mus fordi jeg helst vil spille og røyke sigg på en gang. Men, jeg får det hvertfall ikke til å funke Med unntak av et par bosser i MC. Uansett skal det vel være sagt at det er det samme for meg hvordan folk spiller, så lenge de gjør jobben sin. Trodde forresten denne tråden handlet om de som står og "trykker" utenfor banken i IF... Lenke til kommentar
Songmist Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har sett at det er veldig mange som spiller kun med musa, selv syns jeg det ser helt tåpelig ut. Umulig å spille like effektivt. Hva synes dere om disse folka? Selv synes jeg det er rart at de i det hele tatt er i end game guilds. Eksempel: http://video.google.com/videoplay?docid=17...59804816&q=vael 6474607[/snapback] Spiller jo for F ikke noen rolle hvordan man aktiverer abilities/caster spells osv så lenge man gjør det på rikttig tid/riktig ability? Tror ikke du jeg kan spille mine casters 100% om jeg fjerna hotkeys? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Spiller bare med musa når vi gjør ZG klokka 5 om natta.. ellers har jeg binda alt fra sinister strike til trinkets Som dagger rogue kan jeg ikke forestille meg at det er mulig og spille med musa :S 6475364[/snapback] Litt off-topic, men hvorfor i alle dager zg klokken 5 om natta? 6476274[/snapback] Haha, vet ikke. Late-night raiding er kos. Dessuten er det svært lite å gjøre om natta, og da passer det fint med ZG eller 5-15 man onyxia wipe raids Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 I mine WOW dager spilte jeg med musa og tastene. Var rouge, brukte knappene til skill nummer 1-5 resten brukte jeg med musa.. gikk helt fint det Ingen UI mods eller noe. Lenke til kommentar
Dauntless Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Som Priest bruker jeg for egentlig bare musa til å gå, styre, velge targets om jeg ikke tab-targeter, mounte med mouse3, shadowform med mouse4. Spells jeg dog ikke har binda er: Mine 4 buffs, enkelte heals(lavere ranks etc) Kan vel se det her: "http://www.home.no/daunty/hizulu.jpg" Rotete og dårlig ui jeg har egentlig, burde ha binda mye mer og utnytta plass etc bedre. Men har ikke ork til det, må som regel resette hele skiten hver patch uansett^^ PS! Fullstendig klar over at jeg ikke er shadow der Endret 15. juli 2006 av Dauntless Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har sett at det er veldig mange som spiller kun med musa, selv syns jeg det ser helt tåpelig ut. Umulig å spille like effektivt. Hva synes dere om disse folka? Selv synes jeg det er rart at de i det hele tatt er i end game guilds. Eksempel: http://video.google.com/videoplay?docid=17...59804816&q=vael 6474607[/snapback] Det finnes faktisk folk som ikke har like lett for å bruke begge hendene pga av skader osv, og da er jo musa ett greit alternativ Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Bruker musa til alt bortset fra å skifte mellom targets... Men så har jeg bygget opp UIet slik at de spelsa jeg bruker oftest er rett under char'en min(dvs nesten midt på skjermen) Og som warlock har jeg minimale instant spells... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Den filmen vi så var pve film. I pve må man bare vite hva man skal gjøre, og det er ikke nødvendig med 0sec mellomrom mellom spellsa / angrepa / whatever. Det kan godt være 0.5sec mellom vær gang en spell blir kasta. I pvp er det en annen sak, så gjerne kom med en film med en "trykker" i pvp. Dessuten, jeg så bare starten og vet ikke om noen bosser ble tatt ned i filmen, men man trenger ikke konse max på trash mobs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå