Gå til innhold

Trykkere i wow. Hvorfor er det så mange av dem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL

Selv synes jeg det er rart at de i det hele tatt er i end game guilds.

Syntes du burde trekke d tilbake, d spørs helt hvilken class du spiller men jeg spiller med en blanding av musa å tastatur, de mest bruke har jeg binda men d gjorde jeg helt til slutt siden jeg var så lei av å sitte med musa, men d gikk helt greit å bruke musa, selv i PVP hvor du må være rask, men selv der opplevde jeg ikke noen problemer å jeg vinner nesten alle 1 on 1. Er mage men på warriorn min å huntern min spiller jeg for d meste med keyboard.

Lenke til kommentar

Tja, jeg skal ikke si noe om andre, men hvis noen hadde nullstilt key-bindingene mine som inkluderer stort sett hele venstre side av tastaturet og alle fem knapper på musa (pluss musehjul) med diverste shift- og control-tillegg, daaa hadde jeg revet meg ganske godt i håret, fråden stått om kjeften og jeg vært på god tur til nærmeste polstra rom.

Lenke til kommentar

Aldri brukt annet en mus i wow på alle chars.

Ingen problemer i det hele tattt.

Folk som bruker mus rart de er i endgame guild?

Jaja... Har gode referanser fra 2 av de større guildene på Burning Legion, var blandt de beste i dps i begge end game guildene jeg var i.

Uten å skryte av meg selv gjorde jeg det rimelig greit i pvp også.

Dømme spillere på grunnlag av hva de bruker som spillekontroller..

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Bruker en blanding av mus og tastatur. Er veldig få skills jeg ikke har binda, men det er jo begrensninger for hvor mye jeg gidder å binde. Kommer også helt an på hvilken fight det er også. I noen tilfeller er det skills som sjelden brukes ellers som jeg da legger til allerede bindede taster. Atm spiller jeg hunter så det er jo veldig lite stress PvE wise i alle fall. Bare sette på autoshoot så har jeg taster for aimedshot + multi shot, men feks på razorgore der jeg kiter drager rundt må jeg sette distracting shot (som jeg nesten aldri bruker ellers) til den hotkeyen der hvor concussive som regel ligger. (siden det ikke funker mot dragene uansett) Så jeg tilpasser bindings til hvilken situasjon jeg er i og for meg er det uforståelig hvordan man kan spille uten bindings.

Lenke til kommentar
Aldri brukt annet en mus i wow på alle chars.

Ingen problemer i det hele tattt.

Folk som bruker mus rart de er i endgame guild?

Jaja... Har gode referanser fra 2 av de større guildene på Burning Legion, var blandt de beste i dps i begge end game guildene jeg var i.

Uten å skryte av meg selv gjorde jeg det rimelig greit i pvp også.

Dømme spillere på grunnlag av hva de bruker som spillekontroller..

6476211[/snapback]

Mulig man spiller mer enn bra nok med bare musa, men hvis du feks binder de skillsa du bruker oftest til tast 1,2,3.. så kan det jo hende at du hadde gjort en enda bedre jobb ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...