John Keats Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har sett at det er veldig mange som spiller kun med musa, selv syns jeg det ser helt tåpelig ut. Umulig å spille like effektivt. Hva synes dere om disse folka? Selv synes jeg det er rart at de i det hele tatt er i end game guilds. Eksempel: http://video.google.com/videoplay?docid=17...59804816&q=vael Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tja. Vil vel heller si at det er i pvp knapper gjelder som mest, ihvertfall for en caster. Pga. global cooldown er musa mer enn rask nokk. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det er ikke så effektivt som med keybindings men han trenger vel ikke å være så rask med forskjellige skills. Det spiller sikkert sånn fordi de hviler hodet med venstrehånda Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hver sin smak, bryr meg midt i ræva om folk bruker mus eller tastatur så lenge de greier jobben sin. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 LOL Selv synes jeg det er rart at de i det hele tatt er i end game guilds. Syntes du burde trekke d tilbake, d spørs helt hvilken class du spiller men jeg spiller med en blanding av musa å tastatur, de mest bruke har jeg binda men d gjorde jeg helt til slutt siden jeg var så lei av å sitte med musa, men d gikk helt greit å bruke musa, selv i PVP hvor du må være rask, men selv der opplevde jeg ikke noen problemer å jeg vinner nesten alle 1 on 1. Er mage men på warriorn min å huntern min spiller jeg for d meste med keyboard. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 La oss si jeg mente warrior da.. Tanke vael med musa kan bli kjempespennende til tider. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 bruker musa til å trykke på trinkets jeg, no more Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Keyboard til spells og diverse hotkeys, mus til å navigere rundt og merke av targets. (om jeg ikke bruker tab-targetting) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 er lvl 60 mage i engame, bruker kun musa, uten om wsad og space, og i pvp vinner jeg det meste, dessuten liker jeg mus Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Spiller man hunter i endgame trenger man vel bare en hånd. En på balla og en på musa, for å trykke på aimed shot en gang i blant. -__- Lenke til kommentar
genetex Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Var MT nr. 2 i ett guild (Vi gjorde bare ZG, men anywayz?) brukte bare musa til skills. Er ikke vanskelig med warrior å bare bruke musa, andre klasser vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tja, jeg skal ikke si noe om andre, men hvis noen hadde nullstilt key-bindingene mine som inkluderer stort sett hele venstre side av tastaturet og alle fem knapper på musa (pluss musehjul) med diverste shift- og control-tillegg, daaa hadde jeg revet meg ganske godt i håret, fråden stått om kjeften og jeg vært på god tur til nærmeste polstra rom. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Spiller bare med musa når vi gjør ZG klokka 5 om natta.. ellers har jeg binda alt fra sinister strike til trinkets Som dagger rogue kan jeg ikke forestille meg at det er mulig og spille med musa :S Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 "Trykkere" trodde det var no fancy jeg nå. Liksom slike som trykker aviser osv. Nei nå blei jeg skuffa. Og on topic: Maks care... Whatever floats your boat? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvordan ellers skal du holde kaffikoppen/røyken :!: Men seriøst, stå still og trykke på heroic strike, shieldblock, sunder armor og revenge klarer jeg fint med musen. Er jeg dps er det litt verre, og i pvp må man bruke tastatur. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Aldri brukt annet en mus i wow på alle chars. Ingen problemer i det hele tattt. Folk som bruker mus rart de er i endgame guild? Jaja... Har gode referanser fra 2 av de større guildene på Burning Legion, var blandt de beste i dps i begge end game guildene jeg var i. Uten å skryte av meg selv gjorde jeg det rimelig greit i pvp også. Dømme spillere på grunnlag av hva de bruker som spillekontroller.. Endret 12. juli 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Bruker en blanding av mus og tastatur. Er veldig få skills jeg ikke har binda, men det er jo begrensninger for hvor mye jeg gidder å binde. Kommer også helt an på hvilken fight det er også. I noen tilfeller er det skills som sjelden brukes ellers som jeg da legger til allerede bindede taster. Atm spiller jeg hunter så det er jo veldig lite stress PvE wise i alle fall. Bare sette på autoshoot så har jeg taster for aimedshot + multi shot, men feks på razorgore der jeg kiter drager rundt må jeg sette distracting shot (som jeg nesten aldri bruker ellers) til den hotkeyen der hvor concussive som regel ligger. (siden det ikke funker mot dragene uansett) Så jeg tilpasser bindings til hvilken situasjon jeg er i og for meg er det uforståelig hvordan man kan spille uten bindings. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Aldri brukt annet en mus i wow på alle chars.Ingen problemer i det hele tattt. Folk som bruker mus rart de er i endgame guild? Jaja... Har gode referanser fra 2 av de større guildene på Burning Legion, var blandt de beste i dps i begge end game guildene jeg var i. Uten å skryte av meg selv gjorde jeg det rimelig greit i pvp også. Dømme spillere på grunnlag av hva de bruker som spillekontroller.. 6476211[/snapback] Mulig man spiller mer enn bra nok med bare musa, men hvis du feks binder de skillsa du bruker oftest til tast 1,2,3.. så kan det jo hende at du hadde gjort en enda bedre jobb Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Spiller bare med musa når vi gjør ZG klokka 5 om natta.. ellers har jeg binda alt fra sinister strike til trinkets Som dagger rogue kan jeg ikke forestille meg at det er mulig og spille med musa :S 6475364[/snapback] Litt off-topic, men hvorfor i alle dager zg klokken 5 om natta? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Sikker mulig det at jeg hadde gjort enkelte kommandoer raskere enn det jeg gjør med musa. Men så langt har det fungert mer enn bra nok helt opp til Nefarian i BWL. Ble mest provosert av utsagnet om folk med mus i endgame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå