Thexeqtr Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Jeg har en old school dell dimension 8300. Vifta går i hundre hele tida og støyen er forferdelig. Derfor kjøpte jeg en northq ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316878 ) vifte fra komplett.no. Men da jeg skulle sette den i, oppdaget jeg at jeg ikke hadde den riktige kontakten . Så fant jeg ut at jeg trenger en 3pins til 4pins splitter/adapter. Jeg er så utrolig lei av å kjøpe ting som ikke funker, så jeg håper at noen av dere kan hjelpe meg med å finne en som passer. Har sett på microplex.no men jeg føler alle er så ulike . Noen som kan hjelpe meg med å finne en? (Det gjør ikke noe om jeg "sløser" 20 kr for en adapter, men det er greit å få en som passer .) Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Noen som kan hjelpe meg med å finne en? (Det gjør ikke noe om jeg "sløser" 20 kr for en adapter, men det er greit å få en som passer .) vet ikke om du finner noe sånt..... kan du ikke bare klippe fra den gamel vifte ? og lodde på den nye..... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Er det en som dette du trenger? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jepp, løsningen til "Chevelle" kan virke hvis du trenger bare strøm..... eller har du noen spes. FAN kontroller på HK som styrer rotasjonshastighet ? Lenke til kommentar
Thexeqtr Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hey thanks! Jeg har ingen viftekontroller, men hvis jeg hadde hatt det så ville nok vifta antakelig ha passet i den. Men nå fant jeg ut hva den heter så, her en en http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DI3PA&mcat=c531. Og med sånn lodding er jeg ikke akkurat ekspert:S Endret 12. juli 2006 av Thexeqtr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå