Ø.B. Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Et par cerwin vega stroker 12. Vet ikke helt om jeg skal selge de videre eller bruke i bilen selv ennå. Krever to kraftige forsterkere. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Et par cerwin vega stroker 12. Vet ikke helt om jeg skal selge de videre eller bruke i bilen selv ennå. Krever to kraftige forsterkere. 7020931[/snapback] Litt mer info om dette kjøpet her takk!(pris, butikk, samlet pris osv) Skal bestille anlegg fra e-bay selv snart og har kun nå sitt etter produter på indoaudio.com . Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Et par cerwin vega stroker 12. Vet ikke helt om jeg skal selge de videre eller bruke i bilen selv ennå. Krever to kraftige forsterkere. 7020931[/snapback] Litt mer info om dette kjøpet her takk!(pris, butikk, samlet pris osv) Skal bestille anlegg fra e-bay selv snart og har kun nå sitt etter produter på indoaudio.com . 7020952[/snapback] Har det veeldig travel nå. men totalt ble det vel 3890 kr for begge elementene inkludert frakt. meget billig. siden frakten er på ca 42 kg også Sendte egentlig ikke til norge, men jeg sendte en mail og spurte. Noen som gjør noen unntak. Kommer med mer opplysninger i kveld. Må stikke Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjøpte nettopp Metal Gear Solid til PS1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå