Gå til innhold

Siste ebay kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte et batteri til min IBM maskin. Selger var et firma i Tyskland.

Har fått endel epost fra de det alt skrives på tysk... Svarte til slutt her på onsdag der jeg skriver at jeg ikke kan tysk og ber om en oversettelse til engelsk.

Svaret jeg får er på tysk...

Svarer de igjen at jeg ikke skjønner dette heller og ber om en oversettelse.

Så IGJEN svarer de "you not paid, just a reminder"... Og dette hadde de brukt 2 laaange eposter på å forklare.

God dammed det tyske språket må være avansert.

 

Jeg fant ut at jeg hater disse folka nå og ikke vil ha produktet deres...Så jeg svarte bare(for de som setter pris på Ut i vår hage):

"you just ordered a 1000 liters of milk"

Lenke til kommentar
Er det ikke et stort problem at uekte varer er veldig utbredt på ebay?

6572460[/snapback]

jepp, spesielt på sko. populære modeller som koster mye blir ofte laget i flere kopier enn originalene og noen er så like at de selger for det samme. derfor gjelder det å kunne sin sko, se etter "vannmerker", hvordan skoa er laced, fargen, taggen, sålen, sømmer m.m

Lenke til kommentar
Er det ikke et stort problem at uekte varer er veldig utbredt på ebay?

6572460[/snapback]

jepp, spesielt på sko. populære modeller som koster mye blir ofte laget i flere kopier enn originalene og noen er så like at de selger for det samme. derfor gjelder det å kunne sin sko, se etter "vannmerker", hvordan skoa er laced, fargen, taggen, sålen, sømmer m.m

6572504[/snapback]

 

Det er jo ikke noe særlig :/ Det er i grunnen pga dette ryktet om at fakes florerer på ebay som gjør at jeg kvir meg litt for å handle der.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe særlig :/ Det er i grunnen pga dette ryktet om at fakes florerer på ebay som gjør at jeg kvir meg litt for å handle der.

6572534[/snapback]

Det gjelder bare å være litt selektiv. Du kjøper ikke et par sko til 2-300USD fra en selger som har mindre enn 100 av 100 positive feedback, det er iallefall min regel. Det finnes en del seriøse aktører der som selger originalvarer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...