Gå til innhold

Siste ebay kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har litt erfaring på eBay, er det kun prisen for gjenstanden som gjelder angående toll og sånt? Ser en gjenstand jeg vil kjøpe og den ligger under 200NOK, men med frakten så vil den bikke over 200kr. Akkurat fikset PayPal og sånt, så nå mistenker jeg innkjøp av forskjellige ubrukelige ting :)

Lenke til kommentar
Dere som har litt erfaring på eBay, er det kun prisen for gjenstanden som gjelder angående toll og sånt? Ser en gjenstand jeg vil kjøpe og den ligger under 200NOK, men med frakten så vil den bikke over 200kr. Akkurat fikset PayPal og sånt, så nå mistenker jeg innkjøp av forskjellige ubrukelige ting :)

6487179[/snapback]

 

Det er verdien uten frakt som legges til grunn for om den havner under eller over grensen, og verdien med frakt som er grunnlaget for mva dersom den tipper over 200. Uansett pleier selgere på ebay å sende alt som gaver til under 200kr, så det er sjelden noe problem.

Lenke til kommentar
Kleseksperter; Hvilket merke er Abercrombe & Finch (?), er det noe cubus merke eller? Var så billig, vurderer å kjøpe mer av det.

6477043[/snapback]

 

Er vel mer som Norges svar på J&J og Selected.

6489304[/snapback]

 

 

Abercrombie & Fitch :thumbup:

Lenke til kommentar

Har kjøpt en Videopac G7000 med 11 spill:

 

dd_1_b.JPG

35_1_b.JPG

 

En 28 år gammel skjønnhet med fantastiske spill. Kostet meg 30 euro.

 

Kjøpte også tidenes tredje beste spill (etter Speedball 2 og Worms), nemlig Gunfighter:

 

31_1_b.JPG

 

5 euro.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...